מהי אסטרטגיה דיגיטלית

מהי אסטרטגיה דיגיטלית? מה החשיבות של אסטרטגיה דיגיטלית? ריכזנו מידע הכרחי בנושא אסטרטגיה דיגילית לעסקים ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש

מהי אסטרטגיה דיגיטלית

מה הקשר בין תכנון אסטרטגיה דיגיטלית למשחקי מחשב?

מלחמה היא עניין מורכב, גם במציאות וגם במשחקי מחשב. לא סתם יש עשרות אם לא מאות סימולציות ומשחקים המדמים לחימה מסוגים שונים. האתגר החשיבתי קורץ לגיימרים והם ממהרים לרכוש את המשחק החדש בשוק ולאתגר את עצמם במשימות שונות.
שונה – אתם משתמשים בכל נשק שיש לכם כדי להביס את המתחרים ולנכס לעצמכם יותר לקוחות. זה יכול להיות אתר שמעוצב מעולה, בונה אתרים מצוין, כותב תוכן מוכשר או אפילו החלטה לשים תקציבים גדולים על שיווק דיגיטלי על-מנת להתקדם מעבר למתחרים של בתחום: כל האמצעים האלו הם הנשק שלכם במלחמה על הליד הבא.

עוד נקודת דמיון בין שני התחומים הוא השימוש באסטרטגיה ודווקא כאן, רוב בעלי העסקים עושים טעות חמורה שהם אפילו לא יודעים שהם משלמים עליה ביוקר. חלק גדול ממשחקי המלחמה הם משחקי מבוססי אסטרטגיה והיא הגורם הראשוני לניצחון. ובכל מה שקשור לעסק שלכם? ובכן קודם כל, נתחיל זה שלרוב העסקים אין בכלל אסטרטגיה! אנשים רבים מתפעלים את העסק שלהם על סמך אינטואיציות ותגובתיות בלבד וזו טעות בפני עצמה. תכנון אסטרטגי מאפשר לכם לעקוף את המתחרים (שלא בטוח בכלל שתכננו אסטרטגיה משל עצמם, מה שכבר מקנה לכם יתרון) ולהניע מהלכי שיווק דיגיטלי משמעותיים ואפקטיביים.

וזה הרגע שאתם עושים את טעות השנייה בנושא של בניית אסטרטגיה דיגיטלית
אז החלטתם להתגבר על הטעות הראשונה, לבנות אסטרטגיה ולהביס את המתחרים. מצוין. אולם, זה השלב שרוב האנשים עושים טעות נוספת וזה לקבור פלטפורמות ולהספיד אותן.

לא, הכוונה היא לא כתיבת הספד מרגש, אבל לא רחוק מכך. אנחנו מדברים על הנטייה להפחית מחשיבותה של פלטפורמה מסוימת, עד כדי ביטול מוחלט שלה. לדוגמה, להחליט מראש ש "פייסבוק זה לא לצעירים", "המוצר שלי לא מתאים לאינסטגרם" או "הקהל שלי לא נמצא ביוטיוב". הדבר הכי דומה בין משחק מחשב מלחמתי למלחמה על הרלוונטיות שלכם כעסק, הוא תקיפה בכל החזיתות, בו זמנית.

זה אומר, שלעולם לא כדאי להספיד ולבטל רשת חברתית מסוימת, רק כי היא נראית לכם לא רלוונטית או שמעתם שהיא לא אפקטיבית. העסקים הגדולים באמת, מפרסמים ותוקפים בכל החזיתות וכך מגבירים את הנראות שלהם במגוון ערוצים ונישות. אם אתם רוצים להצליח באמת, חשוב שתתנו צ'אנס למגוון של פלטפורמות וכמובן, תמיד כדאי להעסיק אסטרטג דיגיטלי מקצועי שיוכל לשלב בין כולן בצורה האידיאלית.

חברת THM תדאג לכל שלבי האסטרטגיה שלכם

כחלק מתכנון האסטרטגיה ב THM, אנו מביאים בחשבון את מכלול המדיות שהעסק שלכם צריך לבלוט בהן על-מנת למנף את עצמו ולהגיע לקהל היעד המדויק ביותר עבורו ולקהלים רלוונטיים חדשים. אנו בונים תכנית אסטרטגיה דיגיטלית שמאפשרת לנו להשתמש בכל מדיה חברתית בצורה הקולעת ביותר, תוך שימוש בשפה הנפוצה בה ובטרנדים העכשוויים ששולטים בה. 

ברגע שאתם לא כמו שאר העסקים, שפועלים ללא תכנון מוקדם המאפשר להם "לתקוף" בכל החזיתות בצורה אידיאלית, אתם מיד מבדלים את עצמכם ויוצרים יתרון משמעותי על-פני המתחרים. לכן, מדובר בהשקעה משתלמת במיוחד והמקום הנכון ביותר לבצע אותה הוא THM. אנו מבינים היטב את השפה בה מדבר קהל היעד שלכם ולכן יודעים גם באיזו שפה לפנות אליו ולענות על הצרכים השונים המתעוררים בו. 

במהלך בניית האסטרטגיה, אנו מסתמכים על היעדים שהצבתם לעצמכם כבעלי עסקים ואף קובעים יעדים חדשים במידת הצורך, ריאליים או שאפתניים יותר. הדבר החשוב ביותר הוא ההבנה העמוקה שלנו בכל סוגי המדיות החברתיות שמאפשרת לנו לתפעל את הנכסים הדיגיטליים שלכם במקביל וכך למקסם תוצאות במקום לפעול במישור אחד בלבד ולהביא לתוצאות חלקיות.

חשיבה מוקדמת היא המפתח להצלחה במקרה הזה וזהו אחד הדברים שאנו מצטיינים בו יותר מהכול. על-ידי תכנון מוקדם, תוכלו לנצח במשחק ולשבור שיאים עסקיים שלא חשבתם שאפשר להגיע אליהם.

תאתגרו אותנו

המוטיבציה, הרצון והטכנולוגיה הם שמובילים אותנו לתוצאות יוצאות מן הכלל. ביחד נשיג את הבלתי אפשרי.
השאירו מספר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

צרו קשר אילוסטרציה