מהו תהליך אוטומטיזציה

במאמר זה נסכם מהם תהליכי אוטומטיזציה וכיצד הם מועילים לעסקים, חברות וארגונים

מהו תהליך אוטומטיזציה

בזמן שלא שמתם לב, הרובוטים השתלטו על העולם
מי מאיתנו לא מכיר סרטים וסדרות מותחים המציגים עולם דיס-אוטופי שהחיים בו מתרחשים בתקופה שאחרי השתלטות הרובוטים. בדרך כלל מוצגים תרחישים קודרים בהם בני האדם נדחקו אל תוך מציאות הישרדותית בלתי נסבלת בזמן הרובוטים מנהלים את כדור הארץ. אך האם באמת מדובר בסינריו כל כך נורא? אנחנו חושבים שהרובוטים מזמן מנהלים את חיינו וזה לאו דווקא משהו רע, אם יודעים לנצל אותו לטובתנו. אנחנו פחות מתכוונים לרובוטים הנראים כמו בני אדם, שדמותם המרשעת נפוצה בסדרות או בסרטים, אלא על תוכנות שונות שפועלות באופן אוטומטי ומסייעות לנו לבצע פעילות דיגיטלית מסוימת בתזמון מראש. זה יכול להיות ברשתות חברתיות, במייל, בסמסים ובכל דרך אחרת שמסייעת לנו להגיע ללקוחות שלנו. במילים האחרות, האוטומטיזציה כבר כאן ומי שיודע להשתמש בה באופן חכם, יכול לגלות שהיא משנה לו את החיים, לטובה.


לחסוך זמן והרבה ממנו

היתרון המשמעותי ביותר באוטומטיזציה היא תחושת השחרור ממטלות ופרסומים הקשורים לעסק. כשאפשר בלחיצת כפתור פוסטים או סמסים למשל, מתפנה לנו כבעלי עסקים המון זמן פנוי להתעסק בדברים האחרים שיש לבצע (ואתם יודעים כמה מטלות שקשורות לעסק יש לכם מדי יום...). כדי לייעל את תהליך האוטומטיזציה כמה שיותר, רצוי להכין מראש "בנק" של מיילים, סמסים או פוסטים שישלחו ללקוחות בשבוע, בחודש ואפילו בשנה הקרובה. העבודה הראשונית מעט מאומצת אך לאחריה אתם משוחררים מהמטלה הזו באופן קבוע. לשמירה על הקשר עם הלקוחות אין מחיר והיא תורמת לחיזוק ההיכרות עם המותג שלכם והעובדה שחוזרים ורוכשים מכם את המוצרים או השירותים. לכן, כדאי להשקיע במאגר פרסומים שכזה ולהעניק ללקוחות שלכם תחושה שאתם קרובים אליהם, גם כשאתם רחוקים.


שירות לקוחות אוטומטי הוא הדרך החדשה לתקשר

עוד היבט מעניין של אוטומטיזציה הוא שירות לקוחות דיגיטלי למהדרין, שלא מערב את השיטות הישנות של התקשרות למוקד שירות לקוחות, המתנה על הקו, שיחה מייגעת ועוד.

כיום, כל עסק שמכבד את עצמו מתחזק צ'ט אוטומטי, או בשמו המקצועי צ'טבוט, שיתקשר עם הלקוחות בפייסבוק או באתר. השוס? תכנון נכון של הבוט מאפשר לו לשוחח עם הלקוחות כמעט כמו בן אדם אמיתי ולהעניק להם תחושה שמולם ניצב נותן שירות בשר ודם. במקרה של פייסבוק, השימוש בצ'ט בוט שקוף יותר אך יחד עם זאת, הרשת החברתית המשוכללת מעניקה מספר כלים לתכנון ראשוני של תגובות הבוט. מעבר לכך, מתכנת מוכשר יוכל לבנות לכם צ'ט בוט ייחודי לכם, שיענה ללקוחות בפייסבוק ויוריד משמעותית מהעומס על מוקד השירות הטלפוני, או ייתן שירות בלעדי במקום מוקד כזה.


שירותי אוטומטיזציה של חברת THM

אז אם לסכם הרובוטים כבר כאן, אבל הם ממש לא האויבים שלנו, אלא ההיפך. הם יכולים לאפשר לנו להזניק את העסק שלכם לשלב הבא שלו וזה בדיוק מה שאנחנו עושים ב THM. אנו בונים את תכנית האוטומטיזציה שלכם יד ביד עם האסטרטגיה הדיגיטלית והתוצאה היא מעטפת מושלמת של שירותים שיקדמו את העסק שלכם.

כחלק מהתהליך, אנחנו נכין עבורכם את אותו בנק מסרים ואף נתזמן אותו מראש בצורה האופטימאלית, על-מנת שהלקוחות יקבלו את המסר ההולם ביותר, בזמן ובמדיה הנכונים. בזמן שהעסק שלכם משגר מסרים, אתם יכולים להמשיך ולהתעסק בדברים האחרים הקשורים לעסק ובטווח הארוך לקצור את הפירות של הפרסום שעבד ללא שהייתם צריכים להפסיק את עבודתכם ולדאוג לו בזמן אמת.

אנו מתמחים בבניה של מגוון מערכות אוטומטיזציה וביניהן צ'טבוטים לפייסבוק ולאתרים. את תהליך הבניה אנו מתחילים עם אפיון מדויק של העסק, כולל הדרך הנכונה ביותר לפנות אל קהל היעד שלו, מבחינת שפה, ממשק משתמש, תגובתיות ועוד. ככל שהאמצעי האוטומטי תואם יותר טוב את הלך הרוח של הלקוחות אליו הוא פונה, כך הסיכוי שהוא ימלא את תפקידו בצורה הטובה ביותר:  איסוף לידים, מתן שירות לקוחות וירטואלי שמחליף את הצורך במוקד טלפוני או פרונטלי, מכוון את הגולשים להתמצאות באתר ועוד.

התמחות נוספת שלנו היא הכנה ושליחה של פוסטים וסמסים ממירים, החל משלב ניסוח התוכן ועד תכנות השליחה עצמה. מדובר בשילוב מנצח שמאפשר לכם להגיע בעת ובעונה אחת, למספר גדול של לקוחות.

תאתגרו אותנו

המוטיבציה, הרצון והטכנולוגיה הם שמובילים אותנו לתוצאות יוצאות מן הכלל. ביחד נשיג את הבלתי אפשרי.
השאירו מספר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

צרו קשר אילוסטרציה