טיפים לפרסום באינסטגרם: איך עושים את זה נכון ב-2021

כשעסק מפרסם באינסטגרם, הוא קודם כל רוצה להגדיל את החשיפה. אבל איך עושים את זה? קבלו 5 שיטות וטיפים לפרסום באינסטגרם

טיפים לפרסום באינסטגרם: איך עושים את זה נכון ב-2021

הגדלת הפעילות

כדי להגדיל מעורבות ולקבל יותר חשיפה, אתם חייבים להיות באינטראקציה עם חשבונות אחרים. אם החשבון שלכם רק מעלה פוסטים, בלי להגיב לחשבונות אחרים, בלי לתת לייקים ובלי לשתף - אתם תישארו מאחור.


טיפ: תפעלו עם מטרה ותראו כאילו אתם נהנים מזה

באינסטגרם יש תרבות כזאת של החלפת לייקים. אתם עושים לייק לחשבון ומקבלים לייק בחזרה. אבל זה לא מה שיקדם אתכם. יותר מכך. לפעמים זה אפילו יגרום לאלגוריתם של אינסטגרם להוריד אתכם בדירוג.
כדי לגרום לפעילות האינסטגרמית שלכם לקדם את העסק, עליכם לפעול עם מטרה. לכתוב תגובות רלוונטיות, לתת לייקים לפוסטים שבאמת מעניינים אתכם ובעיקר לנסות להתנהג כמו משתמש אמיתי שמתעניין במה שהוא רואה.
נכון, אתם פעילים באינסטגרם כדי לקדם את העסק, אבל אתם יכולים גם להנות מזה.


שימוש בהאשטגים

יש כל מיני דרכים לגרום לגולשים באינסטגרם להיחשף לפרסומים שלכם, האשטגים היא אחת המוצלחות
מה זה האשטג? סולמית (#) ומיד אחריה רצף מילים ללא שום רווח ביניהם. למשל: #טיפיםלפרסוםבאינסטגרם
באמצעות האשטגים ניתן לחשוף משתמשים שלא עוקבים אחריכם לתוכן שאתם מפרסמים. איך? אתם מצרפים האשטג לפוסט, והוא מופיע כאשר גולש לוחץ על ההאשטג הזה (דרך פוסט אחר).
אינסטגרם מאפשרת לתייג עד 30 האשטגים לפוסט, אבל הוכחמה היא לשלב אותם נכון ולא סתם לכתוב אותם.


טיפ: תעשו את זה חכם, תשתמשו ב-A/B טסטינג

כדי להשתמש בהאשטגים בצורה נכונה, כדאי להיעזר ב-A/B טסטינג. מה זה אומר? מבחני A/B הם כלי עבודה שמאפשר לנו לבדוק את יעילותה של פעולה.
כשתחפשו האשטג לפוסט, אינסטגרם תציע לכם האשטגים נוספים רלוונטיים. בדקו שילובי האשטגים על פוסטים שונים, ונתחו את מעורבות הגולשים בפוסטים. נסו להבין מה ההאשטגים שהביאו אתכם לחשיפה גבוהה ואפקטיבית יותר.


שיתוף תוכן במקומות נוספים

כדי להגדיל את החשיפה, כדאי לשתף את התוכן שאתם יוצרים במספר רשתות חברתיות ואתרים. למשל, אם כתבתם פוסט לאינסטגרם, תוכלו להעלות גרסה שלו גם לפייסבוק ולבלוג שלכם.
למה כדאי להיות פעילים במספר רשתות?

  • כדי להגיע לקהלים מגוונים - לא כל האנשים משתמשים בכל הרשתות, על ידי פרסום בפייסבוק, תגיעו לאנשים שלא בהכרח נמצאים באינסטגרם.
  • כי לא כדאי לשים את כל הביצים בסל אחד - נניח שתתעוררו מחר בבוקר ותגלו שחשבון האינסטגרם שלכם נחסם? ואם פייסבוק תקרוס? ואם האלגוריתם של יוטיוב ישתגע? אתם לא יכולים לסמוך רק על רשת חברתית אחת, לכן אתם צריכים לפרסם ברשתות שונות.


טיפ: תתאימו את התוכן למדיה בה הוא מתפרסם

חשבונות עסקיים רבים משכפלים את התוכן שלהם מרשת חברתית אחת לאחרת. זה יכול לעבוד, אבל זה גם עלול לפגוע בכם. כדי ליצור ערך ולהגיע לקהל שלכם, עליכם להתאים את הפוסט לרשת בה הוא מתפרסם.
למשל, פוסט לאינסטגרם ישים דגש על הויזואליה, ואילו פוסט לפייסבוק צריך להיות יותר מעניין.


פרסום בסטורי

אתם בטח יודעים מה זה סטורי, אבל בכל זאת נסביר לרגע. סטורי הוא פיצ'ר אינסטגרם, המאפשר לפרסם תכנים שיופיעו למשך 24 שעות. פוסטים המתפרסמים בסטורי מופיעים בחלקו העליון של המסך וזוכים לחשיפה גבוהה מאוד בקרב המשתמשים.


למה כדאי לפרסם סטורי? כי כמעט כל משתמש באינסטגרם מדפדף בין הסטורים השונים. בצורה הזאת אתם מדלגים על התחרות הקשה שיש בפיד, ומגיעים לגולש בדרך ישירה יותר.
אבל לחשיפה הגבוהה יש מחיר. גולשים מדפדפים במהירות וכדי לגרום להם להתעכב על הסטורי שלכם, אתם חייבים לתפוס להם את העין. חצי השנייה הראשונה בסטורי שלכם חייבת להיות מושכת.


טיפ: תניעו לפעולה

הטיפ הזה נכון לסטורי, אבל גם לכל פרסום בדיגיטל. כדי לגרום לפרסום שלכם להיות אפקטיבי, עליכם להניע לפעולה. מה זה אומר? נסו להשתמש בשאלות, בקשות, תחרויות והפניות ללינקים כדי לגרום לגולשים לפעול.
כך הפרסום שלכם יהיה לא רק מעניין, אלא גם יעשה הבדל במציאות.


קידום ממומן

עסק שרוצה להצליח באינסטגרם לא יכול להתבסס רק על חשיפה אורגנית. למה? כי בסופו של דבר, אתם רוצים לצאת מתוך קהל הנוחות שלכם, ולהגיע לקהלים רחבים ככל האפשר.
באמצעות קמפיין באינסטגרם תוכלו לפרוץ את תקרת הזכוכית של הקהל שלכם, לטרגט קהלים שונים וליצור פרסומים אפקטיביים יותר.


איך עושים קמפיין ממומן באינסטגרם?

פרסום באינסטגרם דומה לקידום בפייסבוק, וכולל אפשרויות שיסייעו לכם למקסם את תוצאות הקמפיין. בין השאר, תוכלו לבחור את מאפייני קהל היעד, מספר הימים בהם תופיע המודעה, תקציב ועוד.
במסגרת הקידום הממומן, תוכל לפרסם מודעות ייעודיות בפיד האינסטגרם, או סטורי ממומן.


טיפ: תעשו קמפיין שונה מהפייסבוק

חשוב מאוד להבחין בין הפלטפורמות השונות, וליצור קמפיין ייעודי. מפרסמים רבים פשוט משכפלים את קמפיין הפייסבוק שלהם לאינסטגרם - מה שיוצר קמפיין שאינו מותאם למשתמשים.
תבינו, הגולשים באינסטגרם מחפשים תוכן מעורר השראה. תמונות וסרטונים מקוריים שיגרמו להם לעצור ולהגיד וואו.


בפייסבוק אפשר להשתמש בתמונות ממאגרים ולהגיע לתוצאות. באינסטגרם זה יהיה הרבה יותר קשה. התוכן באינסטגרם ייחודי ואם אתם רוצים שהקמפיין שלכם יצליח - את צריכים ליצור אסטרטגיית פרסום אפקטיבית שתביא לגולש ערך מוסף.


מה עכשיו?

אם אתם כבר באינסטגרם, זה הזמן להתחיל ליישם את השיטות ולקחת את הפרופיל שלכם לשלב הבא. אם העסק שלכם עדיין נמצא רק בפייסבוק, הגיע הזמן שתיכנסו למגרש המשחקים של אינסטגרם. זה כיף. זה עובד. זה מביא תוצאות.

תאתגרו אותנו

המוטיבציה, הרצון והטכנולוגיה הם שמובילים אותנו לתוצאות יוצאות מן הכלל. ביחד נשיג את הבלתי אפשרי.
השאירו מספר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

צרו קשר אילוסטרציה