לידים לעסק: מהי הדרך המהירה להשגת לידים מהאינטרנט?

לידים מהירים, איכותיים וחמים הם חלומו הרטוב של כל בעל עסק. אבל איך משיגים אותם? בואו נבחן 4 דרכים וננסה להבין מהי הדרך המהירה ביותר.

לידים לעסק: מהי הדרך המהירה להשגת לידים מהאינטרנט?

לפני שמתחילים

בואו ניישר קו. ליד הוא לקוח פוטנציאלי. כלומר, אדם שהשאיר פרטים כיוון ששירות או מוצר מסוים עניין אותו. כיום מרבית תנועת הלידים מגיעה באמצעות האינטרנט. אתם כבעלי עסק מעוניינים בכמה שיותר לידים רלוונטיים לעסק שלכם - הדרך להשיג אותם עוברת באינטרנט.
אחרי שהבנו את זה, אפשר לבחון את השאלה שבכותרת. אז מהי הדרך המהירה להשיג לידים?


קניית לידים

קניית לידים, היא למעשה רכישה של לידים מחברות דיגיטל או נותני שירות בתחום שלכם.
ישנן חברות המחזיקות נכסים דיגיטליים בתחומים שונים. חברות אלה לא בהכרח מספקות את השירות עליו הן מדברות באתר, אלא אוספות לידים על מנת למכור אותם לנותני שירותים. בנוסף, ישנם נותני שירותים שאוספים כמות גדולה מדי של לידים ומוכרים את העודפים למתחרים מהתחום.


לידים מהיום להיום

קניית לידים זו כנראה הדרך המהירה ביותר להשיג לידים. תוכלו לפנות לחברת דיגיטל המוכרת לידים, ולקבל עוד היום לידים לעסק שלכם.
היתרון המשמעותי של קניית לידים, הוא המהירות. בנוסף, זה לא מצריך מכם הקמת מערך דיגיטלי יקר. יחד עם זאת, יש גם 2 חסרונות עיקריים:

  • ניגוד אינטרסים - הספק רוצה להביא לכם כמה שיותר לידים, לכן הוא עלול לספק לידים לא איכותיים. אתם עלולים לקבל ים של לידים, אבל ליצור מעט מאוד מכירות.
  • לידים לא ממוקדים - ספק לידים יתן לכם מספר טלפון של אנשים שלא יידעו על העסק שלכם שום דבר. יהיה מאוד קשה למכור להם את השירות שלכם.


קמפיין Lead Generation בפייסבוק

עוד דרך מהירה להשגת לידים היא קמפיין ממומן בפייסבוק. קמפיין שכזה יתבסס על מודעות שיוצגו לפלח אוכלוסייה מסוים אותו תגדירו בעצמכם. בצורה הזו ניתן להגיע לקהל רלוונטי במהירות.
כדי להעלות קמפיין ממומן בפייסבוק יהיה עליכם לכתוב ולעצב מודעות, לקמפיין ממוצע יספיקו 3-4 מודעות. לאחר מכן יהיה צריך להקים קמפיין במערכת של פייסבוק, להגדיר תקציבים וקהלים ולתת לו לרוץ.
ניתן להקים קמפיין ממומן תוך יום יומיים, כך שגם זו דרך מהירה מאוד.


היתרונות של קמפיין Lead Generation:

  • הקמה קלה, פשוטה ומהירה.
  • לידים זולים יחסית.
  • אין צורך בדף נחיתה - טופס הלידים הוא חלק מהממשק של פייסבוק.
  • אין צורך בהטמעת פיקסל.

נשמע טוב, אז למה לא?
כי מה שבא בקלות, עלול להתברר כחסר משמעות. רבים מהלידים שתקבלו בקמפיין ליד ג'נריישן יתגלו כמאכזבים. תיתקלו בלקוחות שמכחישים שהשאירו ליד, או בכאלה שבכלל לא יענו.
יחד עם זאת, אם אתם רוצים לידים במהירות וסומכים על יכולת המכירה שלכם, זו יכולה להתברר כאופציה טובה.


צ'אט בוט - תנו לטכנולוגיה לעשות את העבודה

תעשיית הצ'אטבוטים נמצאת בצמיחה. חברות רבות מפתחות בוטים חכמים שמתממשקות עם אפליקציות צ'אט וחוסכות פעולות רבות. כך נוצרות הזדמנויות לגיוס לידים.
איך מגייסים לידים באמצעות בוטים? נוכל לבנות בוט שיגיב להודעות של גולשים בדף הפייסבוק. למעשה, הבוט יענה לגולשים המתעניינים בשירות, יספק להם מידע ובסופו של דבר יזמין אותם להשאיר פרטים.
כדי לגרום לאנשים לפתוח בשיחה עם הבוט, נקים קמפיין קליקים בפייסבוק. במקום לשלוח אנשים לאתר, נשלח אותם לשיחה עם הבוט.
תוך כמה זמן נתחיל לקבל לידים?
הקמת בוט אמורה לקחת מספר שעות. הקמת קמפיין קליקים תכלול כתיבה ועיצוב של מודעות, והקמת קמפיין. כך שתוך יומיים-שלושה אפשר לעלות לאוויר עם קמפיין.


היתרונות של שימוש בבוט

  • הוא זמין תמיד ועונה מיד.
  • חוסך בכוח אדם ועלויות.
  • מסנן לידים לא רלוונטיים באופן אוטומטי וחוסך לכם זמן.


החסרונות של שימוש בבוט

  • קשה ליצור בוט שבאמת ירגיש אנושי. אם הבוט לא מספיק איכותי, הגולש עלול לעזוב את השיחה במהירות.
  • גולשים רבים נרתעים מבוטים, כיוון שזה עדיין דבר חדש ולא מספיק מוכר.


קמפיין ממומן בגוגל

באמצעות קידום ממומן בגוגל, נוכל להגיע לקהל רלוונטי שחיפש מילים הקשורות לשירות שלנו. ניתן להקים קמפיין במהירות ולהתחיל לקבל לידים כבר אחרי 48 שעות.
יחד עם זאת, כדי להפוך את הקמפיין לאפקטיבי, יהיה צורך בזמן מסוים של למידה וביצוע אופטימיזציה. לידים יתקבלו במהירות, אבל כדי לקבל לידים איכותיים תצטרכו להתאזר בסבלנות.
מה צריך כדי להקים קמפיין? 1. לאפיין, לכתוב ולעצב דף נחיתה. 2. להקים קמפיין במערכת של גוגל.


יתרונות של קידום ממומן בגוגל:

  • ניתן לקדם גם בתקציבים נמוכים.
  • פרסום מיידי, באמצעות מספר פעולות פשוטות.
  • בקרה ושליטה על הוצאות הפרסום באמצעות קביעת תקציב מוגדר מראש.
  • מיקוד לפי קהל יעד ואזור גיאוגרפי.
  • ניתן להאריך או להשהות את הקמפיין בכל זמן.


חסרונות של קידום ממומן בגוגל:

  • מחיר הקלקה גבוה עבור ביטויים מבוקשים יותר.
  • לוקח זמן להקים קמפיין אפקטיבי.
  • גולשים מעדיפים תוצאות אורגניות ורבים מהם מדלגים על תוצאות ממומנות.
  • תוציאו כסף רב על קליקים מיותרים.


אז.. מהי הדרך המהירה ביותר לאיסוף לידים באינטרנט?

סקרנו את השיטות המהירות ביותר לאיסוף לידים, אבל לא תשמעו מאיתנו מהי "השיטה המנצחת" - פשוט כי לדעתנו אין שיטה כזאת.
לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה, וכל מקרה חייב להיבחן לגופו כדי להתאים את הדרך הטובה ביותר לעסק שעומד מולנו.
רוצים להבין מהי הדרך הטובה והמהירה עבורכם? דברו איתנו

תאתגרו אותנו

המוטיבציה, הרצון והטכנולוגיה הם שמובילים אותנו לתוצאות יוצאות מן הכלל. ביחד נשיג את הבלתי אפשרי.
השאירו מספר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

צרו קשר אילוסטרציה