בניית אתר לחברת נדלן: המדריך המלא

כדי ליצור נוכחות בולטת במרחב הנדלן האינטרנטי, עליכם לבנות אתר שמדייק את הערכים והבידולים שלכם. איך עושים את זה? מיד תגלו.

בניית אתר לחברת נדלן: המדריך המלא

7 עקרונות שינחו אתכם בדרך לבניית אתר לחברת נדל"ן


1. אפיון מדויק ורגיש

שלב האפיון קריטי להצלחת האתר. עד כמה קריטי? אם האפיון לא היה מוצלח, סיכוי גבוה שכל התהליך יירד לטמיון.


מדוע האפיון כל כך חשוב?

יש כל כך הרבה אתרים במרחב הדיגיטלי. בעזרת אפיון רגיש ומקצועי יהיה אפשר להבין במה אתם שונים - ולהביא את זה לידי ביטוי באתר שלכם.


מה עושים באפיון?

בתהליך האפיון נבין מה מטרת האתר, מי קהלי היעד אליהם אתם פונים ובאיזה שפה אתם רוצים לדבר אליהם. נגדיר כיוונים לעיצוב, נחשוב על מבנה האתר ועוד.


מדובר בתהליך משותף

בסופו של דבר, אפיון הוא עבודת מחקר מעמיקה שנעשית בשיתוף פעולה בין החברה שתבנה את האתר, לבין חברת הנדל"ן. ככל שהתהליך יהיה עמוק יותר - כך האתר יהיה מדויק יותר.


2. מיתוג שעושה הבדל

מיתוג זה לא רק לוגו וצבעוניות. זו שפה שלמה בה החברה שלכם תדבר בכל מקום - במסמכים מודפסים, בדף הפייסבוק וכמובן באתר האינטרנט.
יצירת מיתוג היא מלאכת מחשבת שלא כל חברת בניית אתרים יודעת לעשות. כדי לבחור בחברה הנכונה, תבחנו היטב את תיק העבודות. נסו להבין האם כל האתרים שהם מוציאים דומים זה לזה? האם יש קונספט שלם בכל אתר? והאם בכלל התחברתם לאתרים שהם בנו?


3. תשתית טכנולוגית מתקדמת

השנה היא 2020, אתם לא רוצים אתר של 2005. נכון? הנה כמה נקודות חשובות בדרך ליצירת אתר מתקדם:

  • מערכת ניהול תוכן נוחה - במהלך הזמן תרצו לעדכן את האתר. יש מערכות שמאפשרות לעשות זאת בקלות. תבדקו שאיתם אתם עובדים.
  • מהירות - גורמים שונים ישפיעו על מהירות האתר שלכם, כמו אחסון, בנייה נכונה של התשתית, כיווץ תמונות ועוד.
  • רספונסיביות - אתר שלא מאפשר גלישה במכשירים שונים הוא אתר שלא מכבד את הגולשים שלו ומתעלם מהמציאות. היום נדיר למצוא אתרים שלא מותאמים בכלל למובייל, אולם חשוב לבצע את ההתאמות בצורה נכונה ומתקדמת.
  • יצירת קשר - וואטסאפ, מסנג'ר, טלפון וירטואלי ואפילו בוטים שעונים באופן אוטומטי לגולשים. כיום יש כל כך הרבה דרכים ליצירת קשר, חשוב לכלול אותן באתר.


4. נגישות ושקיפות

כשלקוח עתידי מגיע לאתר שלכם, הוא קודם כל רוצה להבין מי אתם. ככל שתהיו נגישים ושקופים יותר, כך גובר הסיכוי שהוא ישתכנע שאתם הגורם שהוא רוצה ליצור איתו קשר.


איך יוצרים אתר נדל"ן נגיש ושקוף?

  • תנו מידע מפורט - חשוב מאוד לתת לגולש מידע עדכני, נכון ומפורט. הוא טרח והגיע לאתר שלכם, ספקו לו תמונות אמיתיות של הפרויקטים ומידע רלוונטי שיתן לו ערך.
  • תהיו אתם - אתרי נדל"ן רבים מדלגים על חלק חשוב מאוד: מי אנחנו. הם מדברים מילים גדולות שלא מתחברות לסיפור. איך עושים את זה יותר טוב? כדאי להציג את עובדי החברה בדף האודות של החברה, להראות פרויקטים אמיתיים בדף הפרויקטים ובעיקר - להיות אתם עצמכם.


5. מיקוד. מיקוד. מיקוד

אתם רוצים לכלול באתר כמה שיותר דברים, לפנות לכמה שיותר קהלים, להפיק כל מה שאתם יכולים. אבל תזכרו דבר פשוט - הקשב של הגולשים שלכם מוגבל. בדיוק כמו הקשב שלכם.
לכן, בבניית אתר לחברת נדל"ן, אתם חייבים להיות ממוקדים. לא להתפזר לתחומים רבים מדי, לא לבנות דף בית שלא ברור ממנו מי אתם ומה בדיוק אתם עושים. בקיצור, להיות בפוקוס.


6. שיווק וקידום אתר לחברת נדל"ן

בתהליך בניית אתר לחברת נדל"ן, צריך לקחת בחשבון גם את נושא השיווק והקידום. מדוע זה כל כך חשוב?
אם האתר שלכם לא יקודם, אף אחד לא יגיע אליו. ואם כך, למה לכם כל ההשקעה הזאת?
בתהליך הבניה, יש להקים תשתית לקידום אתרים, בהתאם לכללי ה-SEO. תשתית זו תכלול מחקר מילות מפתח, הגדרת קטגוריות עם היררכיה נכונה ויצירת בלוג, אליו יעלו מאמרים מקצועיים הקשורים לפעילות החברה.


7. מי מתחזק את האתר?

כמו בניינים, גם אתרים צריכים תחזוקה. הזנת תכנים חדשים, החלפת פרויקטים באתר, עדכונים למערכות השונות ועוד.
חשוב לקחת בחשבון את נושא התחזוקה כבר בשלב בניית האתר. לוודא שהאתר נבנה כך שתוכלו לתחזק אותו בעצמכם, ללא צורך בפניה לחברה מקצועית בכל פעם שאתם רוצים לעדכן שעוד פרויקט ענק הושלם בהצלחה.


אז.. איך מתחילים?

אם הגעתם עד לכאן, כנראה שאתם נמצאים בתהליך בניית אתר לעסק שלכם.
אולי כבר קיבלתם הצעת מחיר, אולי התחלתם בתהליך ואתם רוצים עוד מידע ואולי אתם עדיין מחפשים חברת בניית אתרים.
בכל מקרה, אנחנו נשמח לעזור. אתם מוזמנים להתרשם מתיק העבודות שלנו, וכמובן ליצור איתנו קשר כדי לבדוק היתכנות לעבודה ביחד.

תאתגרו אותנו

המוטיבציה, הרצון והטכנולוגיה הם שמובילים אותנו לתוצאות יוצאות מן הכלל. ביחד נשיג את הבלתי אפשרי.
השאירו מספר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

צרו קשר אילוסטרציה