10 הדגשים החשובים באתרים בשנת 2020

יש המון דרכים לבנות אתר מעוצב ומקודם - בואו נבין מהם הכללים החשובים לבניית אתרים ב-2020

10 הדגשים החשובים באתרים בשנת 2020

בניית אתרים, קידום אתרים ומה שביניהם

בניי אתרים וקידום אתרים הם שני מושגים שהולכים יחד. קודם כל, אתם רוצים לבנות אתר מעוצב שיחזק את המותג שלכם ויוביל להמרות ומכירות. במקביל, אתם צריכים לזכור שלא משנה כמה מדהים יהיה האתר שתבנו - אם לא תקדמו אותו בהתאם לכללי הקידום בגוגל, אף אחד לא יגיע אליו.
כדי לעשות את זה נכון, ריכזנו עבורכם 10 דגשים חשובים לאתרים בשנת 2020.


1. להבין את מטרת האתר וליצור מסע לקוח אפקטיבי

לייצר לידים, לחזק את המותג, למכור מוצרים - לכל אתר יש את המטרה שלו. כשאתם בונים את האתר לעסק שלכם, חשוב שתעצרו ותחשבו מהן מטרות האתר, ואיך הוא עתיד להשיג אותן.
זהו כלל ראשוני בבניית אתרים, והוא ישפיע מאוד גם על קידום האתר.
אחרי שתגדירו מטרות, יהיה עליכם לתכנן מסע הלקוח. מה הכוונה? תכננו את התהליך שהגולש באתר יעבור. אתר שמבוסס על מסע לקוח אפקטיבי הוא אתר ממיר שמפיק את המטרות שלו.


2. בצעו מחקר מתחרים ותמצאו את הבידול שלכם

שלב חשוב בבניית אתרים, הוא ביצוע מחקר מתחרים. במהלך המחקר תנסו להבין מה המתחרים שלכם עושים טוב, ובמה הם חלשים.
הקדישו תשומת לב רבה לחווית המשתמש באתרי המתחרים - האם הניווט נוח? האם ברור למשתמש מה קורה שם? האם קל לבצע רכישה? איך יוצרים קשר? ועוד.
מחקר מתחרים רציני יעזור לכם להגדיר את עצמכם בצורה טובה יותר. תבינו במה אתם רוצים להיות דומים למתחרים שלכם - ואיפה נקודת הבידול שהופכת אתכם למשהו אחר בנוף האינטרנטי.


3. לבחור אחסון מהיר עם תמיכה מעולה

קידום אתרים תלוי בגורמים שונים, אחד הקריטיים שבהם הוא האחסון. חשוב לבחור אחסון מהיר ואמין שיתן לכם אתר יציב ללא תקלות ועם זמני טעינה קצרים.
אם גוגל תבצע סריקה לאתר שלכם, ותגלה שהוא מושבת או עולה לאט - הדירוג שלכם יירד. לכן, חשוב לבחור באחסון שמספק תמיכה מהירה, כדי שתדעו להתמודד עם בעיות באופן מיידי.


4. לבחור צבעים נכונים

אתר טוב, הוא אתר שמדבר בשפה ברורה ואחידה. אחד הגורמים שמשפיעים על שפת האתר הוא הצבעוניות.
את צבעי האתר בוחרים בעת עיצוב הלוגו. כאשר המעצב יעבוד על האתר, הוא יידע להשתמש בצבעים שהגדרתם וכך ליצור שפת מותג אחידה לכל האתר.


5. לגבש אסטרטגיית תוכן

לאתר שלכם יש מטרה, וכדי להשיג אותה - חשוב לגבש אסטרטגיית תוכן אפקטיבית. בעת יצירת אסטרטגיית תוכן, חשוב להבין איזה סוג תוכן אתם מתכננים ליצור, מי יצור אותו ועד כמה הוא יהיה מושקע.
טיב התוכן באתר שלכם, עשוי להיות גורם מכריע בהצלחת האתר, לכן קחו אותו ברצינות.


6. לתכנן חווית משתמש יוצאת דופן

בניית אתרים ב-2020 חייבת לתת משקל ענק על חווית המשתמש.
הגולשים באינטרנט התרגלו לאתרים נוחים ומהירים, ואם האתר שלכם לא כזה - הם פשוט ידלגו לאתר הבא. תזכרו, האתר הוא כרטיס הביקור שלכם באינטרנט, ואתר שלא מספק חווית משתמש ייחודית לא יצרב בתודעה.
גרוע מכך, אתר שמספק חוויה גרועה יזכר כאתר מביך ויפגע במותג שלכם.


7. ליצור משפך שיווקי שיוביל לאתר

לבנות אתר מעולה זה לא מספיק, עליכם ליצור משפך שיווקי שיוביל אליו לקוחות רלוונטיים. המשפך השיווקי יכול להתבסס על קידום אתרים אורגני, אולם במרבית המקרים יהיה כדאי לבצע גם קידום ממומן.
ההמלצה היא להיעזר בחברה המתמחה בקידום אתרים, ובפרסום ברשתות החברתיות - כדי להגיע לתוצאות אפקטיביות.


8. לבנות אתר שהוא קודם כל מובייל

ב-2020 המובייל ממשיך להתחזק. כשחושבים על בניית אתרים, חייבים לחשוב קודם כל על ההתאמה שלהם למובייל.
זה בעצם שינוי בחשיבה של המעצב. הוא אולי עובד על סביבת מחשב, אבל כל תהליך הפיתוח והעיצוב חייב להתייחס למובייל - להיות מותאם מבחינה עיצובית, מבחינת המהירות ועוד.


9. להשתמש במיקרו-אינטראקציות

מיקרו-אינטראקציות, או אנימציית ממשק המשתמש הן תוספת חדשה יחסית לאתרי אינטרנט. מדובר באלמנטים עיצוביים קטנים במיוחד שמטרתם לתת למשתמש תחושה אנושית יותר.
מה למשל? ריחוף מעל כפתור באתר שגורם לשינוי צבע קל בכפתור - זה מיקרו-אינטראקציה. לחיצה על שליחה, והופעת סטטוס התקדמות מ-0% ל-100% - זה מיקרו-אינטראקציה. וכן הלאה וכן הלאה.
למעשה, מיקרו-אינטראקציה גורמת למשתמש להרגיש את הפעולות שהוא עושה באתר, והופכות את האתר לחי יותר עבורו. אלה שינויים קטנטנים באתר, שיעשו הבדל גדול עבור המשתמש.


10. לבחור חברה מקצועית שמתמחה בבנייה וקידום אתרים בתחום שלכם

יש משמעות רבה לתחום בו עוסק האתר. אם האתר שלכם מהווה פלטפורמה לקורסים דיגיטליים, כדאי שתבחרו חברה שהתנסתה בביצוע פרויקטים מהסוג הזה. בונים אתר חנות? אל תבחרו בחברה שזה אתר האיקורמס הראשון שהיא בונה.
במילים אחרות, תבחרו חברה לפי היכולת והניסיון שהיא מציגה לכם.

תאתגרו אותנו

המוטיבציה, הרצון והטכנולוגיה הם שמובילים אותנו לתוצאות יוצאות מן הכלל. ביחד נשיג את הבלתי אפשרי.
השאירו מספר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

צרו קשר אילוסטרציה