איך לפתוח דף עסקי בפייסבוק

דף עסקי בפייסבוק הוא חלק אינטגרלי מפעילותו של כל עסק. איך עושים את זה?

איך לפתוח דף עסקי בפייסבוק

למה חשוב לפתוח דף עסקי בפייסבוק?

עסק קטן או גדול, אדם פרטי שמספק שירותים, או תאגיד ענק - לא משנה מה אתם מוכרים או את מי אתם מייצגים - חשוב שיהיה לכם דף עסקי בפייסבוק. למה?

  • באמצעות הדף העסקי תוכלו לקדם את המותג ואת המוצרים שלכם בצורה אורגנית או ממונת וכך להגיע לקהל רלוונטי
  • בניגוד לדף פייסבוק פרטי שמוגבל ל-5,000 חברים - דף עסקי אינו מוגבל
  • אם פתחתם דף פרטי והחלטתם להעביר אות ולעסקי - לא תוכלו להעביר את נתוני הצפייה והמדדים האחרים אל הדף העסקי. לכן, עדיף לפתוח דף עסקי מלכתחילה

פתיחת דף פייסבוק עסקי אינה כרוכה בתשלום, ותאפשר לכם לבצע פעולות שונות שיקדמו אתכם. יחד עם זאת, קחו בחשבון שהחשיפה שמקבלים דפים עסקיים נמוכה יחסית, וכדי להגיע לקהלים תידרשו לפעילות אורגנית מוצלחת מאוד, או להקצאת משאבים לצורך קידום ממומן.
אחרי שהבנו את כל זה, בואו נבין איך פותחים דף פייסבוק עסקי.


איך פותחים דף עסקי בפייסבוק?


שלב ראשון: הקמת הדף והגדרות בסיסיות

נעבור צעד צעד, אחרי הפעולות שעליכם לעשות כדי לפתוח את הדף העסקי שלכם. אם נתקלתם בבעיה כלשהי במהלך הדרך, אתם מוזמנים לפנות אלינו. *התצוגה של פייסבוק משתנה מעת לעת, לכן יתכן שהכפתורים יופיעו במקומות שונים.

  1. נכנסים לפרופיל האישי שלכם
  2. לוחצים על סימן הפלוס בסרגל העליון
  3. בוחרים ליצור 'דף'
  4. כותבים את שם הדף
  5. בוחרים קטגוריה, מתוך הקטגוריות שפייסבוק מציעה
  6. כותבים תיאור קצר
  7. לוחצים צור דף - עכשיו הדף נוצר וניתן להוסיף פרטים חשובים נוספים
  8. מוסיפים תמונות פרופיל ותמונת קאבר. בתמונת הפרופיל כדאי לשים את הלוגו של העסק, את הקאבר כדאי לעצב
  9. זהו, הדף באוויר. הדברים הבסיסיים כבר שם, אבל יש פעולות שונות שתוכלו לעשות כדי להפוך אותו לטוב יותר. מיד נדבר על זה


שלב שני: הגדרות נוספות

לחצו על עריכת פרטי דף. כאן תוכלו לשנות את שם העסק, ולהוסיף פרטים שונים.

  • תיאור קצר - כתבו את האני מאמין של העסק. מה אתם עושים ולמה
  • הוסיפו גם פרטים נוספים: טלפון, כתובת, אזור, שעות פתיחה, מוצרים, מדיניות פרטיות ועוד
  • תוכלו לשחק עם ההגדרות, לשנות דברים וגם לחבר את הדף העסקי עם חשבון האינסטגרם
  • כדאי להוסיף גם כפתור הנעה לפעולה, תוכלו לבחור האם לעודד התקשרות בטלפון, או שליחת הודעה במסנג'ר או בוואטסאפ

זהו, הדף שלכם קיים - אבל כדי שהוא יהיה אפקטיבי כדאי לחשוב קצת יותר לעומק. ריכזנו עבורכם כמה שאלות שיעזרו לכם להעמיק את הדף.


6 שאלות שחשוב לשאול (ולענות) לפני שפותחים דף עסקי


1. מה המטרה והיעדים שלכם בפתיחת הדף?

השאלה הראשונה שנשאל, היא למה דווקא דף עסקי בפייסבוק.
היום אפשר לפתוח קבוצה, או להשתמש בפלטפורמות אחרות. עליכם לחשוב האם פייסבוק הוא הזירה בה העסק צריך לפעול. בנוסף, נזו לחשוב מה המטרות שכם, והאם באמת תוכלו להשיג אותן באמצעות פייסבוק.
הכנו עבורכם רשימת מטרות אפשרויות לדף פייסבוק עסקי, נסו לחשוב האם אתם מוצאים כאן מטרות שאתם מזדהים איתן:

  • חיזוק מערכת היחסים עם לקוחות קיימים
  • הגעה לקהלים חדשים
  • הגדלת המכירות
  • משיכת מבקרים לאתר
  • ערוץ לשירות לקוחות וטיפול במשברים
  • יצירת קישורים ואזכורים ברשת
  • איסוף דאטה על לקוחות פוטנציאליים


2. מיהו קהל היעד שלכם?

דף הפייסבוק חייב להתאים לקהל היעד. ההתאמה תבוא לידי ביטוי בשפה בה, בעיצוב וכמובן בטרגוט.
חשוב לבחון את קהל היעד ממגוון היבטים:

  • האם הקהל שלכם בכלל נמצא בפייסבוק?
  • האם הקהל מגיב ופעיל?
  • האם הנושאים שתעלו יכולים ליצור דיון ושיח?
  • אילו דברים מעניינים את הקהל שלכם?


3. פייסבוק היא הזירה הנכונה, אבל מה בדיוק לפתוח?

נכון, אנחנו מדברים על פתיחה של עמוד עסקי, אבל מי אמר שזה הדבר הנכון? חשוב לדעת שלדף עסקי מאוד קשה לקבל חשיפה, ללא תקציבים משמעותיים.
אם אתם עסק קטן מאוד, יכול להיות שיהיה עדיף לכם למנף את עצמכם בפייסבוק בעזרת פרופיל אישי ויצירת נטוורקינג ברשת.
אין הכוונה לפתוח פרופיל חדש, אלא להשתמש בפרופיל האישי שלכם כדי למנף את העסק.
אם המטרה שלכם ליצור שיח סביב נושא מסוים, שווה לחשוב על הקמת קבוצה. הקהילות של פייסבוק צוברות כוח מיום ליום, ואולי גם לעסק שלכם יש מקום שם.
אז מתי פותחים דף עסקי? אם יש לכם עסק ואתם רוצים לקדם אותו בצורה אורגנית וממומנת - תלכו על זה.


4. מי ינהל את הדף?

בעלי עסקים רבים חושבים שהם יפתחו את הדף, יגידו לאחד העובדים לעקוב אחרי מה שקורה שם ומפה לשם יתחילו להגיע לקוחות. זה לא עובד ככה.
ניהול דף פייסבוק דורש זמינות, יכולת וידע. מצד אחד, מי שינהל את הדף יהיה זקוק למידע פנים ארגוני על המתרחש בארגון ועל המטרות. מצד שני, הוא יהיה צריך להיות בקיא בהוויות הפייסבוק. בשפה, באופן בו הוא פועל ועוד.
ניתן להכשיר עובד שיעשה זאת, או אפילו לעשות זאת בעצמכם. ככל שתשקיעו בכך יותר, תלמדו ותצליחו.
כמובן, ניתן לבחור בניהול חיצוני, על ידי חברה. כזאת שתדע לתכנן אסטרטגיה דיגיטלית נכונה ולאחר מכן לעשות פרסום בפייסבוק.


5. אילו תכנים תעלו?

לפתוח דף זה קל, להעלות תכנים זה קצת יותר מורכב. כדאי ליצור אסטרטגיית תוכן לדף שלכם, לתכנן פוסטים, וקמפיינים וליצור גאנט חודשים קדימה.


6. איך נשווק את הדף?

הדף שלכם לא ישיג שום דבר אם לא תשווקו אותו. לא פשוט להביא לייקים ועוקבים, לא קל לבצע קמפיין אפקטיבי. כדאי להיעזר בחברה מקצועית כדי לעשות את זה.

תאתגרו אותנו

המוטיבציה, הרצון והטכנולוגיה הם שמובילים אותנו לתוצאות יוצאות מן הכלל. ביחד נשיג את הבלתי אפשרי.
השאירו מספר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

צרו קשר אילוסטרציה