פתיחת אתר מכירות: הסניף הדיגיטלי של העסק שלך

חושבים על פתיחת אתר מכירות? הגעתם למקום הנכון. במאמר זה תקראו את כל מה שחשוב לדעת לפני שפותחים את הסניף הדיגיטלי של העסק

פתיחת אתר מכירות: הסניף הדיגיטלי של העסק שלך

פתיחת אתר מכירות - מי צריך את זה?

בשנים האחרונות המסחר באינטרנט צומח ומתפתח. מגפת הקורונה שהיכתה בעולם ב-2020 טרפה את הקלפים ודחפה גם משתמשים שנמנעו עד היום מתשלום באינטרנט - לעשות זאת.
היקף העסקאות המתבצעות באינטרנט גדל כל הזמן, אתרי מכירות הולכים ומתפתחים ועסקים וחנויות שנמנעים מהזירה הזו פשוט מפסידים.


למה גם אתם חייבים למכור באינטרנט ב-2020?

  1. למכור לכל אחד בכל מקום - בניגוד לחנות פיזית, אליה מגיע רק למי שנמצא בסביבה. אתר מכירות מאפשר לכל אחד לקנות מכם. מכל מקום
  2. יותר הכנסות, פחות הוצאות - בניית אתר מסחר מאפשר למכור מוצרים בצורה יעילה יותר, עם פחות עובדים ושטחי מסחר. כך תכניסו יותר, תוציאו פחות ותגדילו את הרווח הנקי
  3. הכנסות 24/7 - בניגוד לחנות, שפתוחה בשעות מסוימות - אתר מכירות פתוח כל היום והלילה. כך גם קונים שעובדים בשעות לא שגרתיות, יוכלו לקנות אצלכם
  4. פרסונליזציה של חווית הקניה - באמצעות פתיחת אתר מכירות, אתם יכולים להתאים את חווית הקניה לכל לקוח, באופן אישי. בניגוד לחנות פיזית, שמספקת חוויה אחידה, אתר חנות מאפשר הצגה מותאמת אישית לכל משתמש, בהתאם להיסטורית הקניה שלו, למספר הפעמים שהוא ביקר באתר, למוצרים שכבר יש לו בעגלה ועוד
  5. רימרקטינג - חנות מקוונת מאפשרת לכם להשתמש בפיקסל של פייסבוק, וכך להגיע ללקוחות שכבר ביקרו אצלכם בחנות, ולפתות אותם לחזור עם מבצעים והטבות


מה זה בעצם אתר מכירות?

אתר מכירות, חנות דיגיטלית, e-commerce - כל אלה ביטויים שונים המתארים את אותו הדבר: אתר שמהווה סניף דיגיטלי לעסק. מרחב אינטרנטי, המדמה חנות בעולם האמיתי, אליו לקוחות יכולים להיכנס מכל מקום, ולרכוש מוצרים או שירותים בלחיצת כפתור.
כמו חנות בקניון, גם חנות מקוונת מציגה מחלקות ומדפים. הקונה יכול לנווט בחנות, לקרוא על המוצרים השונים ואם יש לו שאלה הוא יכול לפנות אליכם בצ'אט ולקבל עזרה.


מקימים סניף דיגיטלי? קבלו 3 דגשים שיאפשרו לכם למכור יותר

  1. התמצאות - מכירים את זה שאתם מגיעים לחנות עצומה, אין שלטים והכל בלגן. בטח תצאו בלי לקנות, נכון? ככה זה גם בחנות הדיגיטלית. גולש שהגיע לחנות וירטואלית רוצה לנווט בקלות בין המדפים. הוא רוצה להבין איך להתמצא באתר, ולמצוא את מה שהוא מחפש בקלות
  2. עיצוב - אנשים קונים עם העיניים. אם העיצוב יפה, התמונות מושכות והאתר נוח - יש יותר סיכוי שהם ישארו ויקנו
  3. תשלום - ככל שהאפשרות לשלם נוחה ופשוטה יותר, כך יש יותר סיכוי שהגולש יקנה. בסופו של דבר גולשים באינטרנט חשדנים. הם לא מכירים אתכם לכן כל בעיה באתר תדליק אצלם נורות אדומות


איך מקימים אתר מכירות?

בנייה של אתר מכירות מתחיל באפיון עומק של המטרות, הקהלים והמוצרים שתרצו למכור.
בהתאם למסקנות יהיה אפשר להתחיל לתכנן את האתר. המסקנות ישפיעו על העיצוב, על המורכבות של האתר, ועל האופן בו כדאי לבנות אותו.
חשוב לדעת, שיש 3 אפשרויות מרכזיות להקמת אתר חנות:

  1. מערכת סגורה - ישנן מערכות כמו מג'נטו או קונימבו, שמציעות הקמת אתר בתוך מערכת סגורה. היתרון? בצורה הזו ניתן להקים אתר חנות במהירות רבה. החיסרון? השליטה בעיצוב מוגבלת, זו אפשרות יקרה יחסית (לטווח הארוך) ויהיה קשה מאוד לעשות שינויים בהמשך..
  2. ווקומרס - ווקומרס הוא תוסף לאתרים הבנויים במערכת וורדפרס, שמאפשר הקמת אתר חנות בצורה זולה ופשוטה יחסית. מדובר במערכת פתוחה שכל אחד יכול להשתמש בה, אולם תצטרכו מישהו מיומן שידע לעשות את זה. בנייה בצורה הזו יותר מורכבת מהאפשרות הראשונה, אבל היא יכולה להיות זולה יותר, ותאפשר לכם לבצע שינויים בעיצוב
  3. פיתוח בקוד פתוח - בניית אתרים בקוד פתוח זוהי בהכרח האפשרות היקרה ביותר, משום שבניית האתר לא תהיה מבוססת על מערכת קיימת. האתר יבנה באמצעות צוות של מתכנתים. היתרון שבדבר הוא הגמישות לפיתוח מנגנונים מתוחכמים שלא מוצעים במערכות הבנויות כמו ווקומרס, מג'נטו וכד'..


על מה אסור לוותר כשבונים אתר חנות?

  • מערכת ניהול נוחה - כמו את החנות הפיזית, גם את הסניף הוירטואלי שלכם תרצו לנהל - להוסיף או להסיר מוצרים, לשנות מחירים ועוד. חשוב שהמערכת תאפשר לכם לבצע שינויים בקלות. לכן, תבחרו מערכת ניהול פשוטה יחסית, שתצליחו לתפעל
  • יכולת לבצע מעקב וקידום - אחד הדברים החשובים ביותר באינטרנט הוא מעקב אחרי התוצאות. זה מה שמאפשר לנו להשתפר. חשוב לבחור מערכת שמאפשרת להבין יחסי המרה וקנייה, מאיפה הגיעו הגולשים לדף ועוד. הכל כדי לשפר את התוצאות שלכם


כמה עולה להקים אתר מכירות?

עלות בניית אתר מכירות משתנה ממקרה למקרה. ניתן להקים חנות בסיסית בכמה אלפי שקלים, וככל שהדרישות יעלו כך גם המחיר.
עלות הקמת החנות תלוי גם בתשתית הדיגיטלית והמיתוגית שכבר קיימת.
האם יש לכם לוגו ושפה? כבר יש לכם אתר תדמית ואתם רק רוצים להוסיף לו חנות, או שהכל מתחיל מאפס? עד כמה חשוב לכם העיצוב? האם המוצרים שלכם דומים זה לזה בדרך ההצגה שלהם, או שכל מוצר צריך התייחסות לעצמו? האם תבנו דפי מוצר ייחודיים, או שתספקו בדף אחיד לכל מוצר?
אלה רק חלק מהשאלות שיעזרו לכם להבין כמה עולה להקים אתר. אנחנו מציעים לכם לפנות לחברות לבניית אתרים, לקבל הצעות קונקרטיות ולבצע השוואה. יודעים מה? תתחילו איתנו

תאתגרו אותנו

המוטיבציה, הרצון והטכנולוגיה הם שמובילים אותנו לתוצאות יוצאות מן הכלל. ביחד נשיג את הבלתי אפשרי.
השאירו מספר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

צרו קשר אילוסטרציה