שיווק באינטרנט: אפיק השיווק המוצלח ביותר

בעולם בו האנשים נמצאים באינטרנט כמעט כל הזמן, טבעי ששיווק באינטרנט יהיה הדרך החשובה ביותר להגיע ללקוחות חדשים. הגיע הזמן שגם העסק שלכם יצליח בדיגיטל

שיווק באינטרנט: אפיק השיווק המוצלח ביותר

שיווק אפקטיבי- הבסיס לעסק מצליח

שיווק הוא פעילות שמטרתה קידום מכירה של מוצר, שירות או רעיון, והוא אחד היסודות החשובים לקיומו של עסק. ישנן דרכים שונות לביצוע שיווק, אבל בשנים האחרונות שיווק באינטרנט הפך לחשוב ביותר.


מה זה שיווק באינטרנט?

שימוש באינטרנט לצורך שיווק, מיתוג וקידום של מוצר או שירות נקרא שיווק באינטרנט (או שיווק דיגיטלי).
בניגוד לשיטות השיווק המסורתיות, שמציגות אפשרויות מוגבלות - לשיווק באינטרנט מספר יתרונות בולטים:

  1. דיוק גבוה - כל מי שנוסע באיילון יתקל בשלטי הפרסומת שתלויים על בנייני תל אביב - אבל לא כל הנוסעים בכביש מתעניינים במוצר המפורסם. פרסום בדיגיטל מאפשר לכוון מודעות ופרסומות לקהל יעד ספציפי ורלוונטי. במערכות הפרסום, כמו פייסבוק וגוגל אדוורדס, ניתן להגדיר קהלים על פי אזור גאוגרפי, תחומי עניין, גיל, התנהגות ועוד
  2. פרסום בסכומי כסף נמוכים - בניגוד לשלט או עיתון, באינטרנט אפשר לפרסם במחיר זול מאוד
  3. ניתוח נתונים - שיווק באינטנרט מבוסס על מדידות מדויקות, בחינה של תוצאות הקמפיין ושיפור שלו. ניתן לדעת איזה מודעה הצליחה יותר ואיזה פחות. זאת בניגוד לפרסום מסורתי, שאינו מספק נתונים על הצלחה


איך עושים שיווק באינטרנט ב-2020?

קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן בגוגל, קידום אורגני בפייסבוק, פרסום בפייסבוק, שיווק מבוסס בלוגים, שיווק מבוסס כתבות, שיווק מבוסס קישורים, אימייל מרקטינג, טיקטוק ועוד.
יש המון אפשרויות לקדם את העסק בדיגיטל ב-2020. חשוב להכיר את האפשרויות השונות לעומק, ולבחור בשיטה שהכי מתאימה לעסק שלכם.


איך עושים את זה נכון? 5 עקרונות לשיווק באינטרנט

כמו בכל אפיק שיווקי, גם בזירה הדיגיטלית קיימים כללים שיעזרו לכם להגיע לתוצאות טובות יותר.

  1. הגדרת מטרה - לפני שאתם מתחילים בפעולות שיווק בדיגיטל, אתם חייבים להגדיר באופן מדויק מה המטרה שלכם. האם אתם מוכרים שירות מדויק? מנסים להגיע לקהל רחב יותר? רוצים להגדיל את הכניסות לאתר? כדאי להגדיר מטרות כמותיות. למשל, 1000 כניסות לאתר בחודש, מכירת 100 מוצרים בשבוע. ועוד
  2. פילוח שוק - בניגוד לשיטות שיווק מסורתיות, שפונות לקהלים רבים - כאן ננסה להגדיר קהל באופן מדויק ככל האפשר. ככל שנפנה לקהל ממוקד יותר (שאפשר לטרגט) - כך התוצאות יהיו טובות יותר. כדי להצליח עם השיווק באינטרנט עליכם להכיר לעומק את הקהל, ולהתאים להם מודעות מדויקות
  3. אופטימיזציה ושיפור - היתרון הגדול של שיווק באינטרנט, הוא היכולת לבחון את הצלחת הפרסומים שלנו כל הזמן. כדאי לבצע A/B טסטינג. כלומר, להעלות גרסאות שונות של מודעות ולבדוק מה עובד טוב יותר. תבחנו כל דבר, קהלים, קמפיינים, תמונות, ותנסו לשפר על הזמן
  4. תוכן - תוכן טוב הוא המפתח להצלחה בשיווק באינטרנט. זה נכון הן כלפי תוכן שיווקי שמטרתו להניע לפעולה, והן לגבי תוכן מקצועי שמטרתו למצב אתכם בתחום. עסקים רבים מזניחים את תחום התוכן, מעלים מסרים מביכים שפוגעים בהם. תוכן בעל ערך ימשוך את הקהל שלכם, ויגרום לו להתעניין ובהמשך להפוך ללקוח קבוע
  5. חווית משתמש - אחד הדברים החשובים ביותר לגולש באינטרנט הוא חווית המשתמש. אנשים רוצים שיהיה להם נוח. עד כמה האתר נטען מהירות? דף סליקה בטוח, מיתוג מדויק, רספונסיביות ועוד


אז.. מה עכשיו?

אם העסק שלכם עדיין לא מייצר תוצאות בדיגיטל, הגיע הזמן שתתחילו. חברת THM מלווה עסקים וחברות בדרך להגדלת מאגר הלקוחות בצורה עקבית על פי תכנית סדורה. אנחנו יכולים לעזור גם לכם. שנקבע פגישה?

תאתגרו אותנו

המוטיבציה, הרצון והטכנולוגיה הם שמובילים אותנו לתוצאות יוצאות מן הכלל. ביחד נשיג את הבלתי אפשרי.
השאירו מספר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

צרו קשר אילוסטרציה