איך להקים אתר אינטרנט: הדרכים הנכונות לשנת 2021

מחפשים להרחיב את העסק שלכם גם לעולם הדיגיטל? למדו איך להקים אתר אינטרנט ועשו זאת נכון

איך להקים אתר אינטרנט: הדרכים הנכונות לשנת 2021

עד שנות ה 90, המושג "אינטרנט" לא היה חלק ממארג החיים האנושי ובכלל לא היה מוכר לרוב האוכלוסייה. צעדים ראשונים בדרך למה שאנחנו מכירים כיום כ World Wide Web נעשו כבר במהלך שנות ה-60, אבל את השינוי המשמעותי אפשר לציין ב 1991, אז הוקם אתר האינטרנט הראשון. רק כדי להמחיש את התאוצה המטורפת, נספר לכם ש ב 1997 – טווח זמן של שש שנים בלבד – כבר היו מיליון אתרי אינטרנט. והיום? היום אנחנו עומדים על כמה ביליונים.
גם הנושא של בניית אתרים עבר שינויים משמעותיים עם השנים. אם משווים את התחום הזה בין שנות ה-90 או שנות ה 2000 המוקדמות להיום, מגלים פערים רציניים בכל מה שקשור לחוויית משתמש, גרפיקה, תכנות, מהירות טעינה, תוכן וכל השאר האלמנטים שמרכיבים אתר מוצלח.
והנה אנחנו ב 2021, חיים את העתיד. בעלי עסקים, ארגונים, חברות, עמותות, חברות חדשות ותקשורת, סטרטאפים ולא רק הם, כבר הבינו מזמן שאם אתם לא באינטרנט, אתם לא קיימים. אז אם אתם שואלים את עצמכם איך להקים אתר אינטרנט ב 2021, המשיכו לקרוא ותבינו מהן הדרכים הנכונות לעשות את זה בצורה מקצועית – כזו שתגרום לאתר שלכם להתבלט בין כמה ביליונים.


נתחיל מהשאלה הבוערת: כמה עולה לבנות אתר?

לשאול שאלה כזו, זה כמו לשאול כמה עולה אוטו. כלומר, אין תשובה אחידה וזה תלוי בהמון משתנים ופרמטרים דינאמיים. אתם יכולים לקנות אוטו יד 2, שעבר כמה תאונות, נראה בהתאם, יש לו הילוכים ידניים והוא מסייע לכם להגיע מנקודה א' לנקודה ב'. בקושי. או, שאתם יכולים להחליט שאתם משקיעים בקניית רכב חדיש ומשוכלל. כזה שלא רק נראה מדהים, הוא גם חסכוני בדלק, מהיר וקל ומהנה לתפעול. זוהי הלוגיקה גם בתחום של בניית אתרי אינטרנט. מי ששואל את עצמו איך להקים אתר אינטרנט במינימום עלויות, יקבל בסופו של דבר אתר בינוני, לא מרשים ולא מקודם כראוי. אבל מי שיחליט להשקיע באתר עבור העסק שלו או כל מטרה אחרת, יוכל ליהנות מנכס דיגיטלי חדיש, משוכלל, מניב, קל לתפעול וכמובן – שנראה מדהים. לכן חשוב לזכור שהתשובה לשאלה כמה עולה לבנות אתר תלויה לגמרי בצרכים שלכם. וכדי לאפיין את הצרכים שלכם בצורה מדויקת, אתם צריכים לפנות לחברה שיודעת איך להקים אינטרנט ברמה הולמת ל 2021.


קודם כל - איך להקים אתר אינטרנט? עם אפיון מקיף

הדבר הראשון שעושים, עוד לפני שמבינים מהן העלויות של הקמת אתר, זה לאפיין את הצרכים והמטרות שלכם מהקמת אתר האינטרנט. כאמור, חברה מקצועית ובעלת מוניטין בתחום, תעשה את האפיון הזה עבורכם ובשיתוף מלא שלכם, כדי להבין איך להקים אתר אינטרנט שישרת אתכם בצורה אידיאלית. לאחר שמסיימים את האפיון, אפשר להתחיל לתכנן את האתר מבחינת בנייה, גרפיקה, ממשק וחוויית משתמש, תוכן, שיווק ועוד.


תכנית עבודה מסודרת היא קריטית לתהליך

אתר אינטרנט הוא נכס דיגיטלי וניתן להשוות אותו למשל לנכס דלא-ניידי מבחינת שיטת העבודה. ראשית, מגדירים צרכים. לאחר מכן, מתחילים בתכנון ובשרטוט ובשלב השלישי מתחילים לבנות את הנכס מהשלד, כשכל פעם מוסיפים עוד אבני בניין ועוד נדבך, עד לתוצאה הסופית – נכס מושלם ומרשים. חברה מקצועית שיודעת איך להקים אתר אינטרנט, תציג בפניכם תכנית עבודה מפורטת, עם שקיפות לגבי השלבים, מה מבוצע בהם ולוח זמנים. כך תוכלו לדעת איפה אתם עומדים ומה מתנהל בפרויקט של הנכס החשוב שלכם.


אסור להתפשר על אף אלמנט

כבר הזכרנו את העובדה כי בניית אתר מקצועית כרוכה בשילוב אופטימאלי בין כמה מרכיבים:

  • אפיון מדויק
  • בניה בהתאם לאפיון
  • גרפיקה ברמה גבוהה
  • השקעה ב UX/UI - ממשק משתמש וחוויית משתמש ידידותיים ומרשימים
  • תכנים, כולל מיקרו קופי איכותי, מאמרי קידום, בלוג, תיאורי מוצר שיווקיים ועוד – בהתאם לאפיון
  • זמן טעינה קצר וקידום במנוע החיפוש של גוגל

כאמור, חברה המתמחה בבניית אתרי אינטרנט, יודעת איך להקים אתר אינטרנט שעומד בכל הדרישות הללו. וזה גם המקום שלכם כלקוחות להבין כי אסור לכם להתפשר על אף אחד מהפרמטרים שמרכיבים אתר מוצלח וזאת מכמה סיבות:

  1. ככל שהאתר בנוי בצורה מקצועית יותר, הקידום שלו בגוגל טוב יותר ויש לכם אפשרות למנף את העסק או את המסרים שאתם שואפים להעביר באמצעות האתר
  2. אתר איכותי מאפשר לכם לחזק את המיתוג שלכם, לבלוט מבין המוני אתרי אינטרנט אחרים ולהעניק לכם יתרון מעל המתחרים שלכם בתחום
  3. אתרים ברמה גבוהה הם המפתח ללבם של הלקוחות ב 2021. זה לא משנה אם יש לכם אתר תדמיתי, או מכירתי, או שאתם מלכ"ר והאתר שלכם נועד כדי להציג את הפעילות האלטרואיסטית של הארגון ולבקש תרומות – לכל מי שבונה אתר יש קהל יעד והאתר צריך להיות חלק ממסע הלקוח של קהל היעד הזה.


עכשיו רק נשאר לבחור נכון

עכשיו כשאתם יודעים איך להקים אתר אינטרנט ויודעים שרק אחרי שתבצעו אפיון תוכלו לדעת מה הן העלויות, בחרו בקפידה את מי שינהל עבורכם את הפרויקט הזה. אם תעבדו עם אנשי המקצוע המובילים בתחום בניית אתרי אינטרנט, יש סיכוי גדול שהאתר שלכם יאפשר לעסק לשגשג, להגיע ליעדים ולהרוויח יותר. עברנו דרך ארוכה מאוד מאז 1991, כשהנושא עוד היה בחיתוליו ואתרי אינטרנט היו פשוטים ובנאליים. אז אם אתם שואלים את עצמכם איך להקים אתר אינטרנט ב 2021, תתחילו מלפנות למקצוענים אמיתיים ומשם השמיים הם הגבול.

תאתגרו אותנו

המוטיבציה, הרצון והטכנולוגיה הם שמובילים אותנו לתוצאות יוצאות מן הכלל. ביחד נשיג את הבלתי אפשרי.
השאירו מספר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

צרו קשר אילוסטרציה