קידום חשבון אינסטגרם: הגיעו לקהל רחב של משתמשים

קידום חשבון אינסטגרם זה אחד מהמרכיבים להצלחת מותג באינטרנט. במאמר זה נפרט כיצד עושים קידום חשבון אינסטגרם נכון.

קידום חשבון אינסטגרם: הגיעו לקהל רחב של משתמשים

הרשתות החברתיות שינו את הצורה בה אנחנו מתקשרים, מנהלים מערכות יחסים וגם צורכים ומגישים תוכן שיווקי. בעלי עסקים הבינו כבר לפני שנים את הכוח העצום שיש לפרסום מדויק ברשתות החברתיות ואת החשיבות של תחזוק פרופילים עסקיים ברשתות החברתיות. ובכל זאת, גם ב 2021 לא כולם הטמיעו לחלוטין את הדרך הנכונה להשתלב בחוכמה ברשתות החברתיות כבעלי עסקים ולהשתמש בעמוד העסקי לקידום יעיל. אז אם אתם רוצים להבין פעם אחת ולתמיד איך לעשות קידום חשבון באינסטגרם, המשיכו לקרוא.


כך תעשו קידום חשבון באינסטגרם כמו מקצוענים

בגדול, אפשר לחלק את התחום של פרסום באינסטגרם לשני סוגים: קידום ממומן וקידום אורגני.


קידום ממומן

ב "קידום ממומן" הכוונה לכל קידום חשבון באינסטגרם שמשלמים עבור הפרסום שלו. התשלום הוא לחברת אינסטגרם עצמה ולא כולל את התשלום לבעל המקצוע שמקים עבורכם את הקמפיין. לאור ההוצאות הללו, מומלץ להיערך מראש עם תקציב שיווק דיגיטלי ולהשתמש בו בהתאם. קידום חשבון באינסטגרם באופן ממומן יכול להתבצע גם בפרופיל עצמו וגם באמצעות פרסום בסטורי באינסטגרם. ההבדל הוא שפוסט בעמוד עצמו נשאר שם תמיד ואילו בסטורי הוא חשוף לגולשים ל 24 שעות בלבד. ההמלצה היא להשתמש בשתי הפלטפורמות האלו – סטורי והעמוד – ולנתב סוגי פרסום שונים לכל אחת מהן. למשל, הטבה בלעדית ל 24 שעות בלבד לסטורי ומבצע לזמן ארוך יותר שיפורסם בעמוד. היתרון של קידום ממומן (בכל הרשתות החברתיות) הוא התוצאות המהירות והיכולת להיחשף לכמות גדולה של אנשים תוך זמן קצר. החיסרון היחסי הוא כאמור התקציב שיש להשקיע – וככל שהוא יותר גבוה הפרסום יהיה יותר אפקטיבי.


קידום אורגני

עוד שיטת פרסום באינסטגרם מבוססת על קידום אורגני של הפרופיל העסקי. היתרון המובהק של השיטה הזו, הוא שאפשר לבצע באמצעותה קידום חשבון באינטסגרם ללא עלויות. אתם צריכים לשלם רק במידה ואתם נעזרים בשירות מקצועי של חברה לשיווק דיגיטלי וניהול מדיה ומשלמים לה עבור ניהול העמוד. החיסרון של הקידום האורגני הוא החשיפה המתונה שהוא זוכה לה וכאן נכנסת לתמונה כל טיפת יצירתיות שאתם יכולים לגייס על מנת לבצע קידום חשבון באינסטגרם שיהיה ויראלי וסוחף. ככל שתהיו יותר מקוריים וחדשניים, כך יש סיכוי גבוה שיותר אנשים יחשפו לתוכן שלכם, ידברו עליו וישתפו אותו. הפעולות האלו עשויות להביא לתוצאות יפות, גם כשהקידום אינו ממומן. גם כשעושים קידום חשבון באינטסגרם באופן אורגני, אפשר, רצוי וצריך להשתמש בסטורי של העמוד. הפרסום בסטורי יוצר התלהבות טבעית בקרב גולשים ששואפים להישאר מעודכנים לגבי המותג שלכם ולכן גם פרסום אורגני יכול ליצור את האפקט הרצוי.


אל תזניחו את התוכן

חלק בלתי נפרד ואפילו משמעותי מאוד מהנושא של קידום חשבון באינסטגרם הוא התוכן. התוכן צריך להיות מדויק כדי שכל פרסום – בין אם הוא אורגני ובין אם הוא ממומן – יקלע לקהל היעד, יעביר לו היטב את המסר השיווקי שלכם ויניע אותו לגלות מעורבות וכמובן לבצע רכישות. בראש ובראשונה, התוכן שלכם צריך להיות מעניין ובמיוחד התמונות שאתם מעלים לכל פוסט. אינסטגרם היא רשת חברתית שכל המטרה וצורת התקשורת בה נעשית באמצעות תמונות. הן העיקר והפלטפורמה אף מקצה להן מיקום פיזי גדול שמאדיר את החשיבות שלהן. מה שחשוב שתזכרו, זה שבאינסטגרם יש כמה ביליוני משתמשים, חלק בלתי מבוטל מהם הוא בעלי עסקים שמתחזקים עמודים עסקיים בדיוק כמוכם. והדרך היחידה לבלוט בין ביליוני אנשים, היא להיות מקוריים, נועזים, יצירתיים ולהביא לפרסום את כל מה שמבדל אתכם. תמונות שהן פחות ממנקרות עיניים, פשוט לא מתקדמות היטב באינסטגרם. זה היה ככה מאז ומתמיד, אבל בשנים האחרונות המשתמשים עצמם העלו את הרף משמעותית וכיום כל תמונה שעולה לאינסטגרם חייבת להיות יותר ממושלמת.
חוץ מהתמונה, יש עוד שני דברים שצריכים להיות בפוסט שלכם ולא משנה אם הוא אורגני או ממומן:


1. תוכן טקסטואלי

כשזה נוגע לנושא של קידום חשבון באינסטגרם, הקריאייטיב אמנם הוא החשוב ביותר אבל רצוי מאוד לגבות אותו עם תוכן איכותי וקופירייטינג קולע ש "דובר" את שפתו של קהל היעד ומגיש לו את המסר הפרסומי בצורה שתעורר רגש ו/או תניע אותו לפעולה. הסטורי באינסטגרם זמין לצפייה לזמן קצר בלבד, ולכן כדאי לכלול בו משפטי מחץ שיעבירו את המסר בחדות. בפרסומים בפרופיל רצוי להעניק ערך מוסף באמצעות התוכן ולכתוב פוסטים מעוררי השראה, פוסטים עם טיפים או חדשות מעניינות הנוגעות לתחום העיסוק שלכם, פוסטים עם סיילים שנמשכים יותר מ 24 שעות ועוד. הכול, כאמור, בשפה תוססת שתתפוס את תשומת לב הקוראים ועם קופי שעושה שימוש בז'רגון הנפוץ בקרב קהל היעד.


2. האשטאגים

כל קידום חשבון אינסטגרם צריך לכלול גם שימוש בסולמיות (האשטאגז) אותן מוסיפים בסוף כל פוסט. פרסומים שמכילים # פופולאריים וטרנדיים, זוכים לחשיפה גדולה יותר גם בקידום אורגני וגם בקידום ממומן. לכן מומלץ להשתמש באחד מהכלים הייעודיים לבדיקת רמת הטרנדיות של האשטגז שונים ולשתול כמה שיותר מהן.
עכשיו כשאתם יודעים איך מבצעים קידום חשבון באינסטגרם, כל מה שנותר לכם הוא לשלוף מצלמה לחדד את המקלדת ולהתחיל לפרסם. שימוש בכל הכלים שציינו, יסייע לכם לתחזק עמוד עסקי לתפארת ולקדם את העסק שלכם תוך שימוש אידיאלי בעוצמה הוויראלית של אינסטגרם.

תאתגרו אותנו

המוטיבציה, הרצון והטכנולוגיה הם שמובילים אותנו לתוצאות יוצאות מן הכלל. ביחד נשיג את הבלתי אפשרי.
השאירו מספר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

צרו קשר אילוסטרציה