איך לקדם חנויות באינטרנט ב-2021? גלו איך עושים זאת נכון

יש לכם אתר מסחר? חושבים כיצד לקדם אותו ולהגביר את המכירות? במאמר זה תגלו איך לקדם חנויות באינטרנט, כמו שעושים המקצוענים

איך לקדם חנויות באינטרנט ב-2021? גלו איך עושים זאת נכון

התחום של בניית אתר מסחר וקידום חנויות מקוונות מדובר לא מעט בשנים האחרונות. אנשי מקצוע עוסקים בנושאים כמו איך לקדם חנויות באינטרנט ונדמה כי המהפכה הדיגיטלית שהחלה עם הופעת האינטרנט בחיינו, מגיעה בכל פעם לשיאים חדשים, הודות להתפתחויות וחידושים תמידיים.
אך מעבר למה שאנחנו כבר מכירים, 2021 הולכת להביא עמה משהו שונה. חדשני ומסעיר יותר. לכן אם אתם שואלים את עצמכם איך לקדם חנויות באינטרנט, המשיכו לקרוא ותבינו מהי הדרך הנכונה לעשות את זה ב 2021.


התשובה לשאלה איך לקדם חנויות אינטרנט מתחילה בבניית האתר

כשחושבים על קידום אתרים, חושבים על תוכן אורגני, קידום ממומן וכדומה. אבל למעשה, קידום אתרים ולצד זאת התשובה לשאלה איך לקדם חנויות באינטרנט, מתחיל ומתבסס על שלב הרבה יותר מוקדם – על בניית אתרים. בניה נכונה של אתר תורמת משמעותית לקידום שלו בגוגל. אתר איכותי צריך להיטען מהר, להיות אסתטי ולכלול את כל ההיבטים של UX/UI – חווית משתמש וממשק משתמש מוצלחים. שילוב בין כל הגורמים האלו מביאים לקידום בגוגל וכשמדובר באתרי איקומרס זה נכון פי כמה. אם אתם שואלים את עצמכם איך לקדם חנויות באינטרנט, זכרו כי אם באתרי תדמית המשתמשים נכנסים לאתר, מתרשמים, מעיינים קצת בתוכן ויוצאים, הרי שאתרים של חנויות אונליין שואפים להחליף לחלוטין את החוויה שכל אחד מאתנו מכיר היטב – רכישה בחנות פיזית.


התשובה לשאלה איך לקדם חנויות באינטרנט, נמצאת בחנויות הפיזיות

דמיינו את עצמכם למשל נכנסים לחנות בגדים אופנתית. אתם אולי לא מודעים לזה, אבל מי שעיצב, תכנן ובנה את החנות, עשה זאת באופן שמכוון לגרום לכם להישאר בה כמה שיותר, מה שמגביר את הסיכוי שלכם לקנות כמה שיותר. חנויות פיזיות משתמשות במיתוג באמצעות ארומה וניחוח, כך שהריח בכניסה מלווה אתכם פנימה וגורם לכם לתחושות של אופוריה ונינוחות. ברקע מתנגנת מוזיקה, גם היא בדרך כלל מותאמת לקהל המבקר בחנות. אין בחנות שעונים, כדי שתאבדו את תחושת הזמן שלכם בין הקולבים, תאי המדידה ממתינים רק לכם וליד הקופה תוכלו למצוא עוד כמה מוצרים קטנים שאפשר לקנות ברגע האחרון. אתם יוצאים מהחנות עמוסים בשקיות עם ביגוד חדש ועמוסים מצב רוח טוב. עכשיו, דמיינו שאת כל זה אתם צריכים לעבור מבלי לצאת מהבית, עם שעון צמוד, המון הסחות דעת ובלי יכולת לחוש את הבגדים או למדוד אותם לפני הרכישה.
זהו בדיוק האתגר הכי גדול של בוני אתרים בתחום הסחר המקוון וכאמור, התחום משתכלל כל הזמן כדי להצליח ולשחזר את החוויה האותנטית של רכישה בחנות פיזית. אתר שמצליח לדמות את החוויה הזו או לספק עבורה תחליף הולם, זה אתר שהגולשים נכנסים אליו הרבה, נשארים בו זמן רב ומבצעים רכישות. בעלי אתר כזה הבינו היטב איך לקדם חנויות באינטרנט ולכן אתר כזה יקודם יותר טוב בגוגל. חשוב אם כך להקדיש תשומת לב מרובה לאווירה שמשרה האתר על הגולשים בו ולדאוג שהעיצוב שלו יהיה מזמין ומפתה, התוכן בו מעניין והמוצרים אטרקטיביים.


אז למה 2021 שונה מהשנים הקודמות לה?

2021 הולכת להמשיך מגמה שהתחילה אחותה הקטנה, 2020, שידועה גם כ "תקופת הקורונה". אמנם נכון לכתיבת שורות אלו הקורונה עדיין אתנו, אבל יש תקווה כי מתחילים לראות את הסוף או לפחות תקווה לחזור לשגרת חיים מסוימת.
2020 טרפה את הקלפים בכל מה שנוגע לתחום של בניית אתרי איקומרס, מהסיבה הפשוטה שהיא סגרה את כלל האנושות בבית. אם בסגרים, אם בכללי ריחוק חברתי ואם פשוט משיקולי עלות תועלת – גם כשאין סגר אנשים לא ששים להתקהל בחנות פיזית סגורה ולגלות שהם חלו בקורונה רק בגלל שהיו צריכים לקנות מטען חדש למחשב הנייד, או גרביים לילד. אבל זה שכולם סגורים בבית, לא אומר שכולם מפסיקים לקנות. ההיפך, יש להם אפילו יותר זמן לעשות את זה מבעבר. אז חנויות שכבר תחזקו אתרי איקומרס משגשגים, לא היו צריכות להתעסק עם הנושא של בניית אתר מסחר. הן פשוט המשיכו לתפעל את חנות האונליין שלהם כרגיל ונהנו מתזרים מזומנים יציב יחסית. אבל לא מעט עסקים זכו ל \"קריאת השכמה\" ב 2020 והבינו פתאום שבזמנים של סגר וריחוק חברתי, עסק שאין לו נוכחות דיגיטלית מתקשה מאוד להתקיים. וכך הועצם תהליך שלא החל ב 2020 וגם ל ב 2019, אלא הרבה לפני. ב 2020 הוא פשוט הגיע לשיא של כל הזמנים ו 2021 צפויה לשבור את השיא הזה ולגרום לכולם להבין איך לקדם חנויות באינטרנט ומדוע זה כל כך חשוב.


איך לקדם חנויות באינטרנט בצורה מקצועית?

אם גם אתם הבנתם שאתם חייבים לחזק את הנוכחות הדיגיטלית שלכם עם אתר מסחר חזק ומקודם, אתם בטוח שואלים את עצמכם איך לקדם חנויות באינטרנט. התשובה הפשוטה ביותר לכך, היא פשוט לעשות לזה מיקור חוץ. לרוב בעלי העסקים אין זמן, משאבים, ידע או פניות והם שוברים את הראש איך לקדם חנויות באינטרנט ובו זמנית להמשיך להפעיל את העסק שלכם כרגיל. רוב בעלי העסקים גם מגלים שזה לא באמת אפשרי ולכן הפתרון הנוח והנגיש ביותר הוא חברת שיווק דיגיטלי שמתמחה בנושא של איך לקדם חנויות באינטרנט, בניית אתרי מסחר וכדומה. שירותים של חברה כזו תוכל להוריד מכם את הנטל של הקמה ותפעול של חנות מקוונת, כדי שאתם תוכלו להמשיך ולעסוק במה שאתם עושים הכי טוב ולהגדיל את הרווחים שלכם בהתאם.

תאתגרו אותנו

המוטיבציה, הרצון והטכנולוגיה הם שמובילים אותנו לתוצאות יוצאות מן הכלל. ביחד נשיג את הבלתי אפשרי.
השאירו מספר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

צרו קשר אילוסטרציה