קידום אתרים

קידום אתרים


קידום אתרים אורגני, או בשמו המקצועי SEO (אופטימיזציה של מנועי חיפוש) הוא תהליך בו מקדמים את אתר האינטרנט שלך בצורה אורגנית עבור מנועי החיפוש השונים. בשורה התחתונה, הופכים את האתר לאידיאלי עבור קידום במנועי חיפוש. ככל שהאתר מותאם יותר למנועי החיפוש, כך הוא יוצג בדירוג גבוהה יותר כאשר גולשי האינטרנט מחפשים תוצאות הקשורות לאתר שלכם ולמה שהוא מייצג.


קידום אתרים - למה זה חשוב?

למה אתר צריך קידום אתרים? תשאלו את עצמכם שאלה פשוטה: כשאתם מחפשים ערך מסויים בגוגל, לאיזה תוצאות תכנסו? במקרה הטוב תכנסו לתוצאה החמישית. כך גם הולגשים שמחפשים תוצאות שרלוונטיות עבורכם! כל עוד לא תהיו מהראשונים בתוצאות החיפוש, סביר להניח שהגולשים לא ייכנסו לאתר שלכם ובכך תפספסו ליד פוטנציאלי, שבמקרה כזה יגיע לאחד המתחרים שלכם.


קידום אתרים - איך עושים?

איך עושים קידום אתרים? איך דואגים לאופטימיזציה לאתר? שאלות שנשאלות הרבה. התשובה דיי מורכבת, והאמת שאפילו לא חד משמעית משום שכל אתר דורש יחס שונה. לכל אתר יש קהלי יעד שונים, דורש מילות מפתח שונות, מכיל מאמרים שונים (אם בכלל) ומייצג משהו שונה, ואת כל אלה ועוד נדרש לקחת בחשבון כאשר מקדמים אתר.

כמו כן, ישנם יסודות חשובים עבור קידום אתרים, שאותם כל אתר צריך כדי לשפר באופן משמעותי את הופעותיו במנועי החיפוש:


קידום אתרים - מאמרי קידום

מושג אחד שאולי שמעתם כבר בעבר בהקשר של קידום אתרים, הוא מאמרי קידום. יכול להיות אפילו שניסיתם לכתוב אחד כזה בעצמכם, או פניתם לחברת תוכן על-מנת שתספק לכם מאמרים כאלו. יפה מאוד, רק האם התוכן באתר שלכם באמת מותאם לקידום במנועי החיפוש?
פעם, רווחה הדעה שמספיק לכתוב כ 300 מילים ריקות מתוכן אמיתי, לפרסם אותן באתר ולזכות בהכרה הנכספת ממנועי החיפוש בדגש על העיקרי: גוגל. אבל הוא, בהיותו מנוע החיפוש הגדול בהיסטוריה האנושית, לא פראייר בכלל. אנשי גוגל הבינו כבר מזמן שכדי שתוכן יהיה באמת בעל ערך, לא כל כך משנה כמות המילים שהוא מכיל, אלא בעיקר המידע שהוא מכיל. המידע הזה צריך גם להכיל מילות חיפוש (שניתן למצוא במחקר שכל איש SEO עורך בקלות יחסית), אבל גם ערך אמיתי לגולשים. הוא צריך להיות מעניין, קריא, מניע וכזה שמשאיר את הגולשים באתר כמה שיותר זמן. ככל שהתוכן שלכם יהיה יותר איכותי, כך ציון האיכות של האתר שלכם בגוגל יעלה והוא יקודם טוב יותר. לשם כך יש לבחור כותבי תוכן מקצועיים באמת ולא חברות תוכן קיקיוניות שמספקות מאמרים עם מילים "לפי משקל". בסופו של דבר, זה לא באמת משנה אם במאמר יהיו 500 מילים או 469. משנה מה אתם אומרים בו וכמה זה מוסיף לחוויה של הגולש מהאתר, מהמותג שלכם ומהחוויה שאתם מספקים לו. כמובן, שהתוכן צריך להיות רהוט (שגיאות כתיב ותחביר שגוי מביאים לירידה בציון האיכות), אבל בגדול, מוכח שוב ושוב שהתוכן הוא המלך ובכל מה שנוגע לאופטימיזציה הוא השליט הבלתי מעורער.

חוץ מהמאמרים, יש עוד כמה היבטים הקשורים לאתר ו ל SEO וחשוב להקפיד גם עליהם. מעבר לתוכן איכותי, גוגל סורק את החלפות הקישורים באתר, הצורה בה הוא בנוי, מידת הנוחות של ממשק המשתמש בו והניראות הכללית. לכן, גם בנוגע לכך אסור להתפשר וחייבים לבחור חברה לבניית אתרים שיש לה את המסוגלות הטכנולוגית והקריאטיבית לבנות אתרים שעומדים בכל הדרישות של גוגל ושאר מנועי החיפוש, ובסופו של דבר יקודמו בהם טוב יותר.

אנו ב-THM בונים אתרים שמנועי החיפוש אוהבים, ועושים את זה בצורה הטובה ביותר בכל ההיבטים הדרושים. אנחנו בונים אתרים בהתאמה אישית ומשתמשים במודולריות של המערכת על-מנת לשלב בין החזון העסקי שלכם לבין הדרישות של מנועי החיפוש מאתרי אינטרנט. מעבר לכך, אנחנו מגובים באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם, על-מנת לספק לכם מעטפת שירותים שלמה שבסופו של דבר תמצב את האתר שלכם במקומות הראשונים: כותבי תוכן מעולים המכירים את כל כללי הכתיבה ל SEO, גרפיקאים ואנשי UX/UI האחראים לוויזואליות של האתר ולממשק המשתמש וכמובן, מתכנתים מקצועיים. לכן, אם אתם מחפשים את מי שבאמת יהפוך את האתר שלכם לאופטימלי, מצאתם את האנשים הנכונים.

תאתגרו אותנו

המוטיבציה, הרצון והטכנולוגיה הם שמובילים אותנו לתוצאות יוצאות מן הכלל. ביחד נשיג את הבלתי אפשרי.
השאירו מספר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

צרו קשר אילוסטרציה