פרסום ברשתות החברתיות

פרסום ברשתות החברתיות


החשיפה האורגנית נמצאת בירידה, וקידום ממומן הופך חלק בלתי נפרד מתכנון אסטרטגיה דיגיטלית של מותגים ועסקים.
לפני שמתחילים להריץ קמפיינים, צריך להבין: אסטרטגיה דיגיטלית כוללת היא המפתח ליצירת קמפיין שמביא תוצאות.


Social Networks Marketing Illustration


מה זה קידום ממומן (PPC)?

קידום ממומן או באנגלית Pay Per Click, הוא ערוץ שיווק אינטרנטי העובד על פי עיקרון פשוט: המודעה שלכם תופיע לקהל מסוים של אנשים, ועל כל הקלקה על המודעה תשלמו לפלטפורמה בה התפרסמה המודעה סכום מסוים.
גולש שלחץ על המודעה, יגיע לדף נחיתה, לאתר או לטופס לידים בפלטפורמה בה התפרסמה המודעה - ויחליט האם להתקדם הלאה.
בישראל ישנם שני ערוצי פרסום עיקריים ברשתות החברתיות, ועוד אחד שנמצא בחיתוליו: פייסבוק, אינסטגרם וטיק-קוט



פרסום ממומן בפייסבוק: משהו מוכר וטוב

קבלו קצת נתונים:

  • כ-75% מהישראלים רשומים לפייסבוק
  • המשתמש הממוצע נכנס לפייסבוק 8 פעמים ביום, ושוהה שם כ-20 בכל פעם

היתרון הגדול בפרסום בפייסבוק הוא כמות המשתמשים האינסופית והיכולת לפלח קהלים בצורה אפקטיבית.
החלטתם לפרסם בפייסבוק? שימו לב. למשתמשים אין סבלנות לפרסומות ארוכות, והם מעדיפים להבין במהירות האם מה שאתה מפרסם רלוונטי עבורם. לכן, פרסום עסקים בפייסבוק יתבסס על מסרים חדים ורלוונטיים לקהל היעד.



קידום ממומן באינסטגרם: סטורי וחיות אחרות

אומרים שהצעירים עוזבים את פייסבוק. לאן הם הולכים? לאינסטגרם וטיק-טוק. אבל לא רק הצעירים נמצאים שם. בשנת 2018, רשמה אינסטגרם 3,575,000 משתמשים פעילים בישראל. מאז המספר רק גדל.
בניגוד לפייסבוק, שם הנראות לא בהכרח קובעת, באינסטגרם הויזואל הוא השופט הראשי. הבדל נוסף הוא הסטוריז, שמהווה אפשרות שיווק אטרקטיבית ומשתלמת.



ומילה על טיק-טוק

טיק-טוק התחילה כקוריוז. אפליקציה שנמצאים בה רק ילדים. מהר מאוד היא הפכה לאפליקציה שכולם מדברים עליה. באפריל 2020 פתחה טיק-טוק מרכז בישראל, והחלה לאפשר קידום ממומן.
קידום ממומן בטיק-טוק עדיין נמצא בשלבים הראשוניים בישראל, אך הפוטנציאל עצום משום שבשונה מפייסבוק ואינסטגרם, טיק-טוק מוכרת שטחי פרסום לפי 24 שעות, ולא לפי חשיפות כפי שפייסבוק ואינסטגרם מציעות.



באיזה פלטפורמה לפרסם?

לכל אחת מהפלטפורמות הללו יש את המאפיינים שלה. כאשר אתם חושבים על קמפיין עליכם להבין את ההבדלים וליצור פרסום מותאם. ההתאמה תתבסס על המוצר והקהלים וגם על האופן בו תציגו את הדברים.



מי מבצע קידום ממומן ברשתות החברתיות?

מערכות ניהול הקמפיינים אינן מסובכות, ועל הנייר כל אחד יכול להרים קמפיין ואפילו לייצר לידים. מה הקאטצ' אתם שואלים? אז ככה.
קמפיין מוצלח לא נמדד בכמות הלידים, אלא בשני פרמטרים אחרים: מחיר ואיכות.
אם אתם משלמים ביוקר על לידים שלא מביאים לכם סגירות, אתם שורפים כסף. ולחלופין - אם אתם משיגים לידים זולים שלא שווים שום דבר, בזבזתם את התקציב לחינם.
לפני שמתחילים להריץ קמפיינים, חייבים לחשוב על אסטרטגיה דיגיטלית. בדיוק כמו בבניית אתר או אפליקציה, גם קמפיין ברשתות החברתיות חייב להיות מבוסס על אפיון, מחקר וחשיבה לעומק. יש להבין את המוצר להגדיר קהלים, לכתוב ולעצב מודעה רלוונטית ולהריץ קמפיין בצורה חכמה.



הדגשים החשובים ביותר לקידום ממומן אפקטיבי

בצעו קמפיין מוכוון תוצאות

כל אחד יודע להקים קמפיין ולהריץ קידום ממומן בפייסבוק או באינסטגרם - השאלה איזה תוצאות תקבלו. קמפיין מוכוון תוצאות, הוא כזה שמשתמש בתקציבים נמוכים כדי לייצר תוצאות גדולות.


נצלו את התקציב

התקציב שלכם מוגבל. מה לעשות, ככה זה. אז מה עושים? מנצלים אותו בחכמה. קמפיינר טוב יידע לחלק את התקציב בצורה נכונה על פני החודש וליצור לכם לידים לאורך זמן.


תעבדו עם משרד שיודע לנהל תקציבים בסדר הגודל שלכם

אם יש לכם תקציב גבוה, אל תעבדו עם משרד דיגיטל שמכיר רק עסקים קטנים. ומצד שני, אם אתם עסק צנוע עם תקציב פרסום נמוך - אל תלכו על משרדי הענק.

הכלל הוא פשוט - תבחרו משרד דיגיטל שיש לו ניסיון בסוג העסק שלכם.


תבחרו משרד דיגיטל שנמצא בקשר עם הגורמים הרלוונטיים

לפעמים יש בעיות. חשבון נחסם. מודעה לא מאושרת. כדי להתגבר על הבעיות הללו במהירות, חשוב לבחור משרד שנמצא בקשר עם הגורמים הרלוונטיים. לפייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק יש מוקד תמיכה בישראל. תבחרו משרד שיודע לדבר איתם.



תעבדו עם משרד דיגיטל שיודע אסטרטגיה - והתוצאות יגיעו

אחרי כל המילים הגדולות. בסופו של דבר צריך להבין דבר פשוט.
קידום ממומן ברשתות החברתיות תלוי ביכולת לנצל את התקציב ולייצר תוצאות מקסימליות.

חברת THM מנהלת תקציבי פרסום במאות אלפי שקלים מידי חודש, תוך תכנון אסטרטגיות מנצחות והגעה לתוצאות מצוינות.
רוצים לשמוע על הקמפיינים שאנחנו מנהלים? צרו קשר באמצעות הטופס הבא, או התקשרו 03-9337788

תאתגרו אותנו

המוטיבציה, הרצון והטכנולוגיה הם שמובילים אותנו לתוצאות יוצאות מן הכלל. ביחד נשיג את הבלתי אפשרי.
השאירו מספר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

צרו קשר אילוסטרציה