בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית
בעידן הנוכחי כמעט הכל סובב סביב האינטרנט. עובדה זו מחייבת עסקים להראות נוכחות בזירה הדיגיטלית, אחרת הם ישארו הרחק מאחורי המתחרים שהקדימו אותם.
הרי מי לא מחפש היום באינטרנט? ההנחה הרווחת היא שכל עסק שלא קיים באינטרנט, כמעט ולא קיים בכלל - בעלי עסקים ותיקים מרגישים זאת!
אתר תדמית הוא הפנים של העסק שלכם באינטרנט - בו אתם תציגו מי אתם ומה תחומי העיסוק שלכם, כל זאת על בסיס המיתוג הקיים ו/או החדש של העסק שלכם.
לרוב מייחסים בניית אתר תדמית כחלק ממערך או אסטרטגיית שיווק - תהליך ארוך ויקר, אך האמת היא שלא כל עסק צריך בניית מערכים ואסטרטגיות שיווק, אלא רק כרטיס דיגיטלי, שהופך אותו בן רגע לעסק שמציג עצמו כרציני - זוהי מטרתו העיקרית של אתר תדמית!
אז מי בעצם צריך אתר תדמית?
אתר תדמית הוא הבסיס להצגת העסק שלך במרחב הדיגיטלי. כל עסק צריך לפחות אתר תדמית, אך כמובן שזה תלוי בסוג העסק ויש עסקים שצריכים מעבר לכך. לדוגמה, עבור חנות בגדים, אתר תדמית זה לא מספיק - אלא עסק מסוג זה צריך אתר מסחר. אולם חברה ו/או עסק קטן שמוכרים שירות, כוח אדם וכדומה - לא צריך מעבר לאתר תדמית מדהים שיציג את העסק באינטרנט ויחשוף אותו לקהל לקוחות רלוונטי חדש.
מהם השלבים להקמת אתר תדמית?
כמו בכל פרוייקט להקמת נכס דיגיטלי, הקמת אתר תדמית מורכבת משלושה תהליכים חשובים.
השלב הראשון - אפיון האתר
בשונה מרוב שאר הנכסים הדיגיטליים, אתר תדמית לא מצריך שעות רבות של אפיון אלא רק כמה בודדות, בהן נגבש קונספט על בסיס המיתוג של העסק, נבצע מחקר אודות קהלי היעד של העסק וננתח את הדרכים הנכונות ביותר לנצח את העסקים המתחרים שלך בזירה הדיגיטלית!
השלב השני - עיצוב האתר
עיצוב האתר הוא השלב העיקרי בבניית אתר תדמית, זאת מכיוון שאתר תדמית הוא כרטיס ביקור דיגיטלי - ומי יותר חשוב מזה שהוא יהיה יפה, בולט ומושך תשומת לב? אנחנו נעצב אתר מדהים ונוח לשימוש, בדגש על ניתוח הצרכים של העסק והנגשתו לקהלי היעד הפוטנציאליים שלו.
השלב השלישי - פיתוח האתר
פיתוח אתר תדמית הוא תהליך מהיר שלרוב אורך מספר שעות בודדות. זאת משום שאתרי תדמית לרוב מבוססים על דף ראשי ועוד עד 5 דפים משניים, כאשר הדפים המשניים בנויים באותה הצורה וההבדל בינהם הוא התמונות, הסרטונים והתוכן. מהסיבה הזאת, בניית אתר תדמית אינו תהליך ארוך, אך חשוב לעשות אותו בצורה הנכונה ביותר כך שיתאים למנועי החיפוש וניתן יהיה לקדם אותו בצורה יעילה (קידום אתרים).
האם גולשי האתר שלי יוכלו ליצור איתי קשר דרך האתר?
בוודאי! מטרתו העיקרית של האתר תדמית שלכם הוא להוסיף אפיק שיווקי נוסף בעזרתו אנשים שמחפשים את השירותים אותם העסק שלכם מספק - יוכלו למצוא אתכם וליצור איתכם קשר בקלות וביעילות. חשוב לציין כי לא כל האתר תדמית צריך זאת. ישנם עסקים שאינם מעוניינים לקבל פניות מאתר האינטרנט שלהם, אלא שרק יהיה מצגת אינטרנטית עבורם - וזה עושה עבודה מעולה!
על מה אסור להתפשר באתר תדמית?
בישראל ובעולם ישנם אלפי חברות לבניית אתרים אשר מספקות שירותי בניית אתרים מבוססים על פלטפורמות כאלה ואחרות (Wordpress לדוגמה). כשאתם בוחרים בחברה לבניית אתרים שתבנה אתר תדמית לעסק שלכם, ישנם מספר קריטריונים שאסור לכם להתפשר עליהם:
- אפיון לאתר המתאר את מבנה האתר ומרכז אותו סביב הרעיון העיקרי של העסק שלכם - כך הגולשים יוכלו להבין בקלות מי אתם ומה אתם עושים
- ניתוח מתחרים וקהלי יעד - בלי להבין מי המתחרים שלכם ומהם קהלי היעד שאליהם האתר שלכם צריך לפנות, הנוכחות שלהם באינטרנט לא תהיה משמעותית
- עיצוב אתר מדהים מבוסס על המיתוג הקיים ו/או החדש של העסק שלכם - חשוב מאוד שתשדרו תמית את אותו הקו המיתוגי! הן באתר האינטרנט שלכם, ברשתות החברתיות ובעסק הפיזי שלכם
- קידום אורגני - וודאו שחברתם בניית האתרים שבונה לכם את האתר תשים דגש על בנייתו בהיררכיית קוד נכונה, שמירה על כללי הנגישות וביצוע אופטימיזציה לאתר. שימו לב שבמקרים מסויימים חברות רשלניות עלולות להזיק לקידום העסק שלכם באינטרנט יותר מאשר להועיל
- תכני האתר - התוכן השיווקי הוא הכי החשוב ביותר שיש בידכם כדי לנצח את המתחרים שלכם באינטרנט. נשמע קצת מופרך? עיקר העניין של מנועי החיפוש באתר שלכם הוא התוכן שלו. וודאו שהתוכן המוזן באתר שלכם מתאר את העסק שלכם בצורה הנכונה ביותר כך שגם למנועי החיפוש, אך חשוב עוד יותר - לגולשים שלכם, יהיה קל להבין מי אתם ומה אתם עושים
בשנים האחרונות אנו בחברת THM פיתחנו מאות אתרי תדמית לעסקים וחברות מכל ענפי המשק, כמו פארק המים שפיים, חברת ייצור מוצרים לרופאי שיניים - שן-זן ועוד! בקרו בתיק העבודות שלנו להתרשמות נוספת.
תאתגרו אותנו
המוטיבציה, הרצון והטכנולוגיה הם שמובילים אותנו לתוצאות יוצאות מן הכלל. ביחד נשיג את הבלתי אפשרי.
השאירו מספר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!