חושבים להתחיל פרסום בפייסבוק? התייעצו עם מומחה

כל כך קל לעשות פרסום בפייסבוק. מה הבעיה? עוד לפני שתספיקו להגיד מארק צוקרברג תגלו שבזבזתם ים של מזומנים, בלי להגיע ללידים רלוונטיים.

חושבים להתחיל פרסום בפייסבוק? התייעצו עם מומחה

פרסום בפייסבוק הפך למנוע צמיחה לעסקים וחברות מכל הסוגים. מערכת הפרסום של פייסבוק, מאפשרת לבצע קמפיין מדויק, שמגיע לקהלים רלוונטיים עבור המפרסם.
עסקים, חברות וארגונים מבצעים פרסום בפייסבוק, ומגיעים לתוצאות נהדרות שמזניקות אותם קדימה. במקביל, רבים מפרסמים בפייסבוק ומגיעים לתוצאות מאכזבות. מה הסיבות לכך?


1. הם לא מבינים את ההבדל בין פרסום אורגני לקידום ממומן

יש שתי אפשרויות מרכזיות לפרסם בפייסבוק - קידום אורגני וקידום ממומן.
קידום אורגני מבוסס על העלאת תכנים שיגרמו לקהל להתעניין, לשתף ולהגיב. ישנם תחומים ועסקים שעושים זאת מצוין, וזה דורש אסטרטגיה, מקוריות, והרבה סבלנות.
לעומת זאת, קידום ממומן מבוסס על הקצאת תקציב פרסום, קידום מודעות ופוסטים במתכונת תשלום לפי לחיצה או חשיפה.
כאשר מבצעים פרסום בפייסבוק, חשוב להבין את ההבדל בין תכנים שיעלו במסגרת קידום אורגני, לבין תכנים שיעלו באופן ממומן.
עסקים רבים לא מבינים את ההבדל, מעלים מודעות או פוסטים שאינם מתאימים לצורת הפרסום בה הם בחרו - ומתאכזבים מהתוצאות הבינוניות.


2. הם לא חושבים אסטרטגיה

פרסום בפייסבוק חייב להתחיל בהתוויית אסטרטגיה דיגיטלית מדויקת. עליכם לחשוב על המטרות שלכם, ועל האופן בו תשיגו אותן.
חשוב לפרק את המטרות, ליעדים אותם תוכלו למדוד - כך תראו התקדמות לאורך זמן.


3. הם לא מכוונים לקהל הנכון

אחד היתרונות המשמעותיים של פרסום בדיגיטל, ובייחוד בפייסבוק, הוא היכולת לטרגט. כלומר, לבצע קמפיין עבור קהל יעד ממוקד מאוד.
עסקים רבים מבצעים קמפיינים כלליים, שמגיעים לקהלים רבים ולא רלוונטיים עבורם - כך תקציב הפרסום שלהם נשחק ומתבזבז במהירות.
עוד לפני שהתחלתם לעבוד על הקמפיין, יש לחשוב על קהל היעד לעומק.
בני כמה הלקוחות שלכם? במה הם מתעניינים? אילו תחביבים יש להם? אחרי איזה דפים הם עוקבים? האם הם מרבים להגיב ברשתות החברתיות?
שאלות אלה ואחרות יעזרו לכם לחדד את המסרים ולהתכוונן לעבר התוצאה המבוקשת.


4. הם לא מתאימים את הקריאייטיב

קריאייטיב הוא שילוב בין הטקסט והעיצובים במודעות שלכם. קריאייטיב למודעת פייסבוק לא חייב להיות מקורי, מצחיק או מרגש. מה כן? הוא צריך להתאים למטרות ולקהל היעד.
כדאי לנסות סוגים שונים של מודעות, ולבדוק מה עובד עבורכם טוב יותר. בכל מקרה, תשקיעו בזה מחשבה ואל תחששו לשנות כיוון אם המודעות לא מספקות את הסחורה.


5. הם לא נותנים ערך מוסף לגולש

אחד החטאים הגדולים של מפרסמים בפייסבוק הוא חטא היוהרה. הם משדרים רק "אני ואני ואני" ולא באמת מראים אכפתיות מהגולשים.
נכון, כולם יודעים שמטרת המפרסם היא לקבל לידים לעסק או למכור שירות - אולם השאלה היא איך הוא עושה את זה.
לפרסום בפייסבוק המבוסס על ההנחה שקודם כל צריך לתת ערך מוסף לגולש, יש יותר סיכוי להצליח. למה?
היום גולשים כבר לא נשמעים לפרסומות שמפארות את המוצר - הם מחפשים להבין במה הוא טוב עבורם. לכן, נסו לדבר על תועלות, תנו טיפים, ספרו סיפורים - בקיצור, אל תהיו משעממים ומרוכזים בעצמכם - זה מבריח את הקהל.


6. הם לא מכירים את הכללים

כמה טקסט אפשר לשים על התמונה? האם מותר להעלות תמונות לפני ואחרי? סימן שאלה בפתיחה של מודעה - מותר או אסור?
מערכת הפרסום של פייסבוק מבוססת על כללים שונים, וכדי שלא לבזבז זמן רב על אישור המודעות - כדאי להכיר את הכללים.
שימו לב, הכללים של פייסבוק משתנים כל הזמן, והם לא תמיד ברורים. יחד עם זאת, תמיד אפשר לפנות אליהם כדי להבין למה המודעה לא עלתה.


7. הם לא מבצעים אופטימיזציה

הגדרתם מטרות, חשבתם על קהלים, כתבתם ועיצבתם - זהו עליתם לאוויר. עכשיו אפשר לשבת רגל על רגל ולחכות ללידים שיבואו. לא מדויק.
העבודה על הקמפיין אף פעם לא באמת נגמרת.
עכשיו שהכל עלה, צריך לבצע אופטימיזציה. להבין איזה מודעה עובדת יותר טוב, האם יש קהלים בהם אנחנו מצליחים יותר, מה אפשר לעשות כדי לשפר את התוצאות.
אופטימיציה טובה, תאפשר לקמפיין פרסום בפייסבוק להגיע לתוצאות טובות יותר, תוך ניצול מלא של התקציב.


אז לפני שאתם מתחילים פרסום בפייסבוק, תתייעצו עם מומחים

נכון, כל אחד יכול להרים קמפיין פרסום בפייסבוק. אבל לא כל אחד יגיע לתוצאות הרצויות.
לפני שאתם מתחילים לזרוק תקציבים, אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם מומחים.
חברת THM מנהלת קמפיינים בתקציבים של מאות אלפי שקלים. נשמח לחלוק איתכם מהניסיון שלנו, בדרך לקמפיין שלכם.

תאתגרו אותנו

המוטיבציה, הרצון והטכנולוגיה הם שמובילים אותנו לתוצאות יוצאות מן הכלל. ביחד נשיג את הבלתי אפשרי.
השאירו מספר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

צרו קשר אילוסטרציה