וי כחול באינסטגרם: התשובות לכל השאלות

תהיתם מה זה וי כחול באינסטגרם וכיצד מקבלים אותו? במאמר זה נפרט מה אומר הוי הכחול וכיצד ניתן לקבל אותו

וי כחול באינסטגרם: התשובות לכל השאלות

אם אתם גולשים באינסטגרם (ורוב הסיכויים שכן – רק בישראל יש לרשת החברתית הזו 3 מיליון משתמשים חודשיים) סביר להניח שנתקלתם פה ושם במשתמשים שיש להם וי כחול ליד השם. וי כחול באינסטגרם הוא לא אלמנט שניתן אוטומטית וצריך לעמוד בכמה קריטריונים על-מנת לקבל אותו. אז איך אינסטגרם מחליטה למי להעניק וי כחול? והאם גם לכם יש סיכוי לקבל אותו? על כל השאלות האלו נענה מיד.


וי כחול באינסטגרם הוא למעשה אימות החשבון

אם אתם מחפשים טיפים לאינסטגרם – הנה אחד שיכול לדייק את כל השימוש שלכם: אל תתפתו לעקוב אחרי חשבונות מזויפים. זמרים, שחקנים, בדרנים וסלבס שונים הם בעיקר מי שסובל מהתופעה הזו, במסגרתה גולש אנונימי פשוט פותח חשבון המתחזה לאותו סלב, כולל תמונה שנלקחת מגוגל וביוגרפיה קצרה שקל למצוא בחיפוש קצר באינטרנט. לכאורה, מדובר בהטרלה לא מזיקה. בפועל, חשבון כזה יכול לפרסם פרסומים שקריים שעלולים לפגוע בגולשים רבים וכמובן גם בסלב עצמו, שהוא בסופו של דבר בן אדם כמו כולנו.
הפתרון של אינסטגרם הוא כאמור הוי הכחול, שמאפשר פרסום באינסטגרם תחת חשבון מאומת. וי כחול משמעותו חשבון שנבדק על-ידי אינסטגרם והיא מאשרת את האותנטיות שלו. הוי הכחול לא ניתן רק לסלבס או בעלי עסקים, אלא לכל מי שהוא סוג של מותג – חברות גדולות, אנשי תקשורת ומובילי דעה המוכרים בארץ ובחו"ל.


איך משיגים וי כחול באינסטגרם?

כמו שכבר ציינו, וי כחול באינסטגרם הוא די נחשק. פרסום באינסטגרם תחת חשבון מאומת עם וי כחול, יכול להוסיף לאמינות שלכם בעיני הגולשים, למוניטין ולהכרה שלכם. אם אתם מתפעלים חשבון למטרות רווח, אז לוי הכחול יש גם משמעות כלכלית. אז איך אפשר להשיג אותו?
ובכן, מי שמחפש טיפים לאינסטגרם שקשורים לוי הכחול צריך להכיר קודם כל את הקריטריון הכי בסיסי לאימות החשבון: כמות החיפושים בגוגל. זהו אינו מדע מדויק, כי שיעידו לא מעט גולשים באינסטגרם, אך בעיקרון ככל שאדם, ארגון או עסק זוכים ליותר חיפושים במנוע החיפוש החזק בעולם, כך יגדל הסיכוי שאינסטגרם יענו לבקשה ויעניקו לו וי כחול. כדי לדעת אם מחפשים את השם שלכם הרבה בגוגל, פשוט גגלו את עצמכם. כמות חיפושים מכובדת נחשבת לכמה עשרות אלפי חיפושים אחרי השם של המותג או העמוד שלו באינסטגרם. פחות מזה – וזה אומר שאתם רחוקים משמעותית מקבלת וי כחול באינסטגרם. ההיגיון הוא שאם לא שווה לחפש אתכם, לא שווה להתחזות אליכם ולכן אין שום סיבה שתצטרכו וי כחול כדי לאמת את החשבון שלכם.


איך שולחים בקשת אימות?

אם בדקתם את השם שלכם בגוגל ואת כמות החיפושים אחרי החשבון והמותג והגעתם למסקנה על-פי התוצאות כי מחפשים אתכם לא מעט, אז אתם יכולים להגיש בקשה לאימות החשבון ולקוות לטוב. כדי לעשות את זה אתם צריכים להכין 2 דברים שיש לכם גם ככה בהישג יד:

  1. הטלפון שלכם (שפשוטו כמשמעו נמצא כבר ביד)
  2. מסמך מזהה כמו תעודת זהות או רישיון נהיגה

כדי לבקש וי כחול כנסו לחשבון שלכם וכנסו להגדרות. בהגדרות חשבון לחצו על בקש אימות, ואז הזינו את השם המלא שלכם ותמונה של המסמך המזהה. וזהו. עכשיו רק נותר לכם לקוות לטוב. אף אחד לא יודע בוודאות מה הולך מאחורי הקלעים של אינסטגרם ואם תקבלו את הוי הכחול ומתי. אבל דבר אחד בטוח – כשהוא יופיע ליד השם שלכם, היוקרה של החשבון שלכם תעלה מאוד. אז שווה לנסות להשיג אותו.


האם וי כחול באינסטגרם הוא מספיק?

נניח שקיבלתם את הוי הכחול. איזה כיף! עכשיו החשבון שלכם מאומת ו... מה הלאה?
אז זהו, שוי כחול לא מספיק כדי שהחשבון שלכם יקבל מספיק חשיפה, עוקבים ופרסום. כדי לעשות את זה, אתם צריכים להמשיך (או להתחיל) להעלות תוכן מעניין, איכותי, מושך ועם ערך מוסף. אתם יכולים להעלות כל דבר שמתקשר למותג שלכם, מוצרים שאתם רוצים לקדם, מידע חדש ומסעיר, תמונות מנקרות עיניים, סרטונים וכדומה. אבל הדבר הכי חשוב הוא שתעשו זאת בעקביות ובשיטתיות. הכינו לעצמכם אסטרטגיית תוכן מסודרת שתאפשר לכם לראות את התמונה הגדולה והגיבו גם אם פרסומים בזמן אמת לאירועים אקטואליים עכשוויים. תנו לעוקבים שלכם מידע חיוני או הצצה לחיים שלכם ותוכלו להצדיק את הוי הכחול שיש לכם ליד השם ולהשתמש במוניטין שאתם צוברים, על-מנת לקדם את עצמכם בכל הכח.

תאתגרו אותנו

המוטיבציה, הרצון והטכנולוגיה הם שמובילים אותנו לתוצאות יוצאות מן הכלל. ביחד נשיג את הבלתי אפשרי.
השאירו מספר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

צרו קשר אילוסטרציה